»Nevrijeme«

60 1 0
                                    

Ana P.O.V

Sve se vise priblizavao. Gurnula sam ga.

"Sta to dovraga radis?" viknula sam na njega,a svi u skoli u sekundi utihnu. Bila je tisina. I ucitelji su nas gledali.

Zayn je poceo zamuckivati "Oprosti... Ja... Ja sam samo..."

"Sta si??? Ne poznajemo se ni skoro 2 dana."

Zayn na to rece" Znam,Ana"

"Kako mi znas ime?" bila sam sokirana!

"Nije bitno.Ali,odma si ti... Tog trena... Bila u glavi... Motala si se po njoj... Odonda sam te poceo sanjati. Malen..."

Odma sam ga prekinula"Ne zovi me tako. Sta nije u redu s tobom??? Pusti me na miru!"

Okrenula sam se da krenem do vrata,da izadem iz skole. Ali je dopirao muski glas do mene.

"Ana." zastao je...

"Dođavola,ja te volim!!!" viknuo je...

Ja se okrenem i kazem " Kako me mozes voljet??? Niti me ne poznajes!!"

Zayn P.O.V

Ona se okrenula. Njezina kosa,njezine oci,miris. Trag je urezan u mojim mislima.

Krenuo sam van za njom. Pratio sam je. Predivna je. Mogao sam je gledati ovako zauvijek.

Dosla je do svoje kuce.

"Ana." povikao sam,a ona je zastala.

"Ti? Sta hoces?"

Pocela je padati lagana kisa.

"Samo sam te htio vidjeti.."

"Pred mojom kucom? Jesi ti poludio? Ako te moji roditelji vide,mrtva sam. Mrtva. Moram ici." i krenula je. Ali sam potrcao prema njoj i primio za ruku.

"Cekaj,Ana." rekao sam.

"Zayn,nemogu biti s tobom.. Nemogu. Zivi svoj zivot,a ja cu svoj. Molim te. Pusti me."

No nisam ju poslusao. Nisam ju pustio.

Pocela je padati sve vise i vise kisa. Kao da netko pati.

I na to sam ja rekao "Ana,ja nemogu bez tebe. Niti jednu sekundu,ni minutu,a kamali sat ili dva." tu sam zastao,pustio sam je,a ona me gleda,okrene se,krene prema vratima.

Dok su ta vrata zalupila,grom se oglasio. A kisa je sve vise pocela padati.

Ana P.O.V

Usla sam u kucu i zalupila vratima. Usla sam u kuhinju,pozdravila mamu i tatu, i usla u sobu. Vrijeme je brzo prolazilo vec je bilo 19:36h.

Cula sam da pada kisa,a vani je Zayn. Uzela sam kisobran da mu ga dam i krenula van.

"Nadam se da je jos negdje u blizini!" rekla sam i otvorila vrata.

I dok sam izasla nisam mogla vjerovati sta vidim.

Zayn na kisi je stao nasred ceste.

Zayn P.O.V

Vidio sam Anu. Bila je preljepa na kisi.

A ja sam stao nasred ceste. Zatvorio oci i zamisljao mene i Anu. Zajedno.

Ana P.O.V

"ZAYNN!!!!!!" viknula sam,no on nije nista napravio kao da me ne dozivljava.

Auto je isao sve blize i blize. Nisam znala sto da radim.

"Zayn,makniii see. Autooo idee" Opet me nije cuo isuseee. Zasto mi to radii...

Pa... Ja.. Ga... Volimm...

"Zayn,nemoj to raditiii. Molimm te. Ja tee volimm."viknula sam i nisam mogla vjerovat da sam mu rekla...

Zayn P.O.V

U trenu kad sam cuo da je Ana izgovorila moje ime i rekla me da voli.

Otvorio sam oci. A auto je bio udaljen od mene nekoliko metara. I tad sam shvatio da je moj zivot bez Ane nista.

Author's note

Nadam se da ce sve dobro proci,u sljedecem nastavu ce se vise stvari dogadati sa Anom i Zaynom. I sad bar Zayn zna da ono sto je osjecao prema njoj nije bilo uzalud. Dajte vote i komentirajte. Hvala vam.
Volim vas puno ❤❤

Nezaboravna LjubavWhere stories live. Discover now