»Novi ucenik«

48 1 1
                                    


Ana P.O.V

Dok mi je to rekao cijeli se svijet stao. Nisam znala na sta da mislim? Na onu curu ili ove rijeci... Ne,ne,ne. Ne mogu pasti na rijeci... Nisam toliko laka cura...

Odgurnem ga od sebe "Necu past na tvoje rijeci." Zbunjeno me gledao. Zbog tog svega sam samo postala pospana.

Izasla sam iz tog cluba i odnjednom me netko primi za ruku " Bar mi dopusti da te otpratim doma."

Ja i Zayn smo sjeli na motor i krenuli. Nakon nekoliko minuta odprati me doma i ljutito udem u kucu.

(...)

Probudila sam se u 12:57. "U jebote... Kasim u skolu."

Brzo si obucem traperice,majcu i tenesice,skinula sam smimku od jucer. I trcim u skolu.

(...)

"Kasnite gospodice!"

"Oprostite,nece se ponoviti..."

Vidla sam nekog novog ucenika... Bio je zgodan. Bio je cijeli u crnom.

Ucitelj se digne "Ovo je novi ucenik. Andrew Dennis Biersack. Pozdravite ga,naravno dok zavrsi sat."

Da,za 5 min...

Gledala sam u njega,a on je gledao u jednu drugu Juliet...

Znamo svi da je ELITA...

Odjednom primjeti da ja gledam u njega. Imao je plave oci. Preljepe su... Odjednom cujemo skolsko zvono. Dignem se i izlazim iz ucionice.

Dosla sam do ormarica i otvorim ga. Stavim knjige,zatvorim ormaric i ugledam njega... Novi ucenik. Tocno ispred mene. Gleda me.

"Hej."

Pokusala sam i njemu rec Hej... Ali evo Zayna...

"Sta se ovdje dogada?" Zayn gleda cas u mene,cas u njega.

"Nista,Zayn. Ne zanima te..."

"Ne zanima me?!" Zayn se odjednom pocne derati.

"Halo,sta se deres?" Andrew mirno upita.

"Tko si ti da me to pitas?!"

Andrew ozbiljan ide prema njemu "Nemas se pravo derati na nju..."

"Slusaj mali. Ja cu sa svojom curom raditi sta hocu!"

"Molim?? Zayn,nismo u vezi! Sta si ti umisljas?? " ljutito sam ga gledala

"A ona noc u klubu? Dok sam rekao da si mi cura,nisi nista govorila?" Zayn mirno upita i gleda cas u mene,cas u njega.

Ne znam sta da kazem,cijeli svijet mi se preokrenuo.

"Ana! Svaki put kad te nesto pitam ti sutis. Ide mi to na zivce. Nas sta,boli me briga,tvoj je zivot. Radi sta hoces. Ionako ti nisam bitan u zivotu! Tko sam ja tebi da ti govorim sta da radis!"

Vidim da je Zayn ljut. Idem prema njemu " Zayn,ti si mi najbolji frend. Ti mi nesto znacis u zivotu i..."

Zayn me prekine " I sad ces rec da neznas sta ti znacim u tvom zivotu?"

Nabacim lazni smijesak " Zayn..."

"Gle. Boli me briga. Vrati mu se. Radi sta zelis."

Ne znam... Zasto se toliko ljuti.

"Hej,jel si dobro? Mogli bi na..."

"Ne sad Andrew. Moze neki drugu put?" smireno pitam i odem.

"Oke... Vidimo se... Poslije."

Andrew P.O.V

Neznam sto mi se kod nje svida... Ali glavno je da mi se svida. Pocinje drugi sat. Biologija. Vidim Anu samu u klupi.

Nezaboravna LjubavWo Geschichten leben. Entdecke jetzt