Ana P.O.V
Trcala sam prema njemu,brze i brze... Ali auto nije kocio. Meni se cini da ide sve brze i brze.
"Zayn,makni se!!"derala sam se koliko sam mogla. Trcala sam prema njemu i skocila na njega.
"Spasila si mi zivot."
"Naravno... Nebi mogla bez tebe. Nikad."
Digli smo se sa poda.
"Gle! Tvoja mama i tata." Brzo sam ga primila za ruku i otrcala iza auta.
"Di oni dovraga idu?"
"Neznam,mozda na neki tulum?"
Okreula sam glavu prema njemu,
"Moja mama mrzi tulume."Dok su otisli,uzela sam ruku od Zayna i krenula prema kuci.
"Di ces ti?" na sto sam ja zastala.
"Pa u kucu."
"Samnom??" cudio se
Vragolasto sam se nasmijesila"Da s tobom..."
"Al..." prekinula sam ga.
"Nema ali. Necu te ostaviti ovdje na kisi... "
Trcali smo i otvorili vrata od kuce. Usli smo i otisli smo u moju sobu. Posto sam bila sva mokra,morala sam se skinuti,ali je bio Zayn tu,pa sam morala otic u kupaonu.
"Cekaj,dat cu ti odjecu od mog tate. Mislim da ce ti dobro stajati."
Otisla sam u tatinu sobu i uzela bijelu majcu,traperice,carape i dva rucnika.
"Evo ti odjeca."
"Hvala."
Usla sam u kupaonu,skinula sam se,napravila punđu,i usla u tuskabinu.
(..)
Dok sam se otusirala sam se i stavila rucnik oko sebe. Obula sam si papuce. Otvorila sam vrata..
"Zayn,jesi got..." htjela sam nastaviti. Ali nisam mogla.Bio je bez majce,tijelo,tetovaze... Savrsenstvo.
"Ana,jesi dobro?"
"Da.... Ovaj..." zamuckivala sam...
Isla sam do ormara, i osjetila sam kako mi je ruke stavio oko struka,i obgrlio me.Okrenuo se prema meni...
Ostala sam bez rijeci,nisam mogla izgovoriti ni jednu rijec. Danas jos jednom me pokusava poljubiti.Isao je blize i blize do mene. Zatim sam osjetila njegov miris.
parfema,usne su nam bile udaljene nekoliko metara. I zatim je svoje usne prislonio na moje. Zagrlila sam ga i one sve rijeci sto sam rekla u skoli. Boli me briga.Volim ga. Nikad ga nebi zaboravila.
"Volim te,princezo."
Nasmjesila sam mu se "I ja tebe."
(...)
Obukla smo se.
Zayn je dosao i primio me u narucje.
"Moram te negdje odvesti. Bit ce ti lijepo,vjeruj mi."
"Gdje?"
Nasmijesio se i rekao "Samo mi vjeruj."
Krenuli smo negdje. Neznam na sto misli sad,i neznam gdje ce me odvesti.... Ali mu vjerujem...
Stavila sam kacigu na glavu i sjela na motor. Zayn je upalio motor i krenuli smo. Nije mi bio poznati put.
"Stigli smo Ana" i prstom pokazivao na to.
"Zasto si me ovdje doveo? Znas da mrzim tulume?"
"Ovdje jos nisi bila..."
Zayn P.O.V
Krenuli smo u klub. Primio sam ju za ruku i odveo do kluba.
"Zayn Malik." rekao sam na sto me Ana cudno pogledala...
"Udi!"
Dok smo usli svi su gledali u djevojku pored mene,gledali su u Anu. Pogledom su je skidali.
Sijeli smo kod sanka i jedan u crnoj kosulji ju je promatrao. Sake su mi se pocele znojiti. Necija ce krv danas biti na mojim sakama...
"Zayn,svi nas gledaju!"
Okrenuo sam pogled prema njima. I istina je... Svi nas promatraju.
"Znam Ana. Vidim."
Odjednom,zacujem glas neke djevojke kako izgovara moje ime.
"Zayn!!!"
Okrenem se i pogledam. To je bila Barbara.
"Sto je?" odgovorio sam na sto se Ana digla i stajala pokraj mene.
"Tko ti je ova?" rekla je bijesno i gledala tren u mene,tren u nju.
"Moja cura." Ana je na to napravila cudni izraz lica. Na to ja sam se digao,i primio ju oko struka.
"Samo malo,sto ti nisi samnom u vezi?" Cudio sam se njezinom pitanju.
"Stoo??" Ana je na to mene odgurnula od sebe.
"Ti si s njom??" odgurnula me od sebe.
"Nisam Ana... Prije,ali vise nisam.... Kunem se...."
Ana P.O.V
"Zayn..." pocela sam zamuckivati, "Bolje da ja odem..."
"Ne,Ana..." primio me brzo za ruku, " zar ne vidis da laze?!"
"Mozda govori istinu... Pusti me."
Brzim dohvatom me priblizi sebi u narucje,na sto cura ljutito ode od nas.
"Zayn,pusti me,Zayn!!"
Probam ga odgurnuti od sebe,ali ne mogu. Ne zelim. Osjetim da Zayn mene priblizava sve vise i vise k sebi. Stavio mi je ruke oko struka,i zagrlio. Sada vise nista nije bitno,osim nas.
U jednom trenutku mi dode ono pitanje od one cure Barbare.
Samo malo,sto ti nisi samnom u vezi?
Samo malo,sto ti nisi samnom u vezi?
Samo malo,sto ti nisi samnom u vezi?
Kad sam se sjetila toga,sve mi je bilo jasno.
Svom snagom sam ga odgurnula od sebe. Ljutito ga pogledam,i pitam "Jel volis onu curu?"
Zayn se digne,primi me oko struka,i sve mi se vise priblizava,a usne su nam bile udaljene samo nekoliko centimetara.
Osjetim kako mi Zayn sapuce "Princezo,znas da volim samo tebe."
Author's note
Nadam se da vam se svida ovaj nastavak. Oprostite sto se dugo cekali. Nisam imala vremena biti na Wattpadu zbog privatnih stvari. Volim vas ❤
YOU ARE READING
Nezaboravna Ljubav
FanfictionAna koja mrzi i voli svog prijatelja Zayna. I ne moze pobijeci od svojih osjecaja prema njemu.