DEŇ AKO KAŽDÝ INÝ

19 2 1
                                    

...zazvonil druhý!! Pozrela zom sa na hodiny. 7:30!! ,,Zasa nestíham" skríkla som. Rýchlo som išla do kúpelne a urobila rannú hygienu. Potom som utekla k skrini. ,,Čo si oblečiem" hútala som nad otvorenou skrinou.
Po chvílke to bolo jasné: čierne body, modré džíny a môj najoblúbenejší ružový svetrík. ,, Dnes to bolo rýchle" povedala som keď som stála pred vchodovými dverami. Rýchlo som sa obula obliekla bundu a vyrazila do školy. Trvalo to 5 minút.(Zvičajne to trvá 15 ale dnes som si naozaj pohla). ,,Prvá fyzika NIE"pomislela som si. Vošla som do budovy školy a zazvonil zvonček!! Vyutekla som po schodoch priamo do učebne fyziki. Učitel tam ešte nebol. ,,Uff" vydíchla som si. ,,ČAUTE" všetkích som hlasno pozdravila. ,,Čau" odpovedali jednohlasne. Dala som Samovi pusu (môj frajer), a išla som si sadnuť k Števovi (jeho brat :D a môj BFF). ,,Čau" povedala som Števovi. ,,Zdarec" odzdravil ma ,, čo si zasa zaspala?" ,,Zasa?" Vyvalila som naňho oči ,,aké zasa veď sa my to stalo prvý raz." ,,Veď dobre, dobre" smial sa. Vtom prišiel do triedy Pekar(učitel na fyziku a telocvik). Všetci sme sa postavili teda všetci sa postavili okrem mňa. Jasné že si ma všimol a tak som sa musela postaviť. ,,Tak moc pohybu hneď po ráne" pošepla som Števovi a začala som sa smiať. ,,Čo ti je smiešne?" spýtal sa ma učitel. ,,Ale nič" odpovedala som. Vtom niekdo zaklopal na dvere. Dvere sa otvorili a pred nimi stála Nut (Natka). Ešte niekdo ale neviem kdo to bol. Bola to nová dievčina. Mala krátke hnede vlasy, modré oči a nosila okuliare...

Dúfam že sa vám začiatok páčil keď chcete dalši diel tak pište :D

ORIGINÁLWhere stories live. Discover now