Celý deň..... teda vlastne skoro celý týžden ubeho ako voda....
Sobota
Konečne sobota!! Milujem sobotu!!
Najlepši deň EVER💕 Môžem kolko chcem ležať v postielke. V mojej vyhriatej postielke💕 No dnes..... Deň na hovno.... Pipol telefón... Samo💕S(samo):Kaja prepáč,musím....teda nemusím..... no proste dávam ti koniec... prepáč😣😣
,,Nechápem....prečo....ale....ja.... nechápem.....proste... nechápem😢😭prečo ja?? Prečo mam takí na nič život??" Plakala som,plakala až kím som nezaspala...
15:00
,,Kaja!!" zakričala mama ,,vstávaj veď to nestihneme!!" ,,Čo nestihneme?" ,,Veď tú oslavu!!" ,,Aha...dobre už idem." Nemala som ani šajnu akú oslavu myslí ale bolo mi to jedno veď teraz musím riešiť iné ako nejakú blbú oslavu. Rýchlo som si obliekla čierne kvetinkové šaty,ružový svetrík,pod to hnedé silónky a čierne baleríni. Vlasy som zi zaplietla do postupki a bola som nachistaná. Ségra mala suknu mini naozaj mini suknu. Mamina mala krásne čierno zlaté šaty.Sedeli sme v aute... aby som povedala pravdu nikam sa my teraz nechce isť😰😣
Konečne sme tu. Je to tu uplne krásne. Hneď vo dverách ma privítala Lenka (kamoška). Je naozaj super hovorím jej všetko. Hneď sme utekali do nejakej izbi. Keď sme vošli sedeli tam dvaja chalany. Naozaj pekný. ,,To je Ondrej a tamto Juraj" povedala Lenka. ,,Čaute" pozdravila som. ,,Čau kráska" pozdravil ondrej. ,,Ahoj" povedal Juro. Sadla som si na postel a rozpravala s Lenkou. ,,Lenka,Juri poďte na chvíločku sem" zakričala Lenkina a Jurova mama. (Lenka a Juraj su súrodenci😂😂). Keď Lenka a Juro odišli ostala som v izbe sama s Ondrom. ,,Ako sa maš?" Spýtala som sa Ondreja ktorí hral na mobile. ,,Super, keď tu si ty!!" Začervenala som sa. Ondrej sa začal pomaly ale isto ku mne približovať. Chitil mi ruku a dal mi pusu. Začal ma bozkávať. Skúšala som sa odtiahnuť ale nešlo to... Mal sladké bozky... ,,NIE!!" "Odtrha" som mu tvár od mojej!! ,,Čo sa stalo?" ,,Ja...ja...ja...ja nemôžem ja stale milujem Sama" povedala som skleslo ,,prepáč ale...ale naozaj je na mňa pri skoro" ,,Vporiadku, ale je mi jedno ako dlho budem čakať ja si počkám.." povedal a ja som sa jemne pousmiala....
YOU ARE READING
ORIGINÁL
RomanceZazvonil budík!! Otravný zvuk každého rána. ,, Nechcem vstať" zavrndžala som a spala dalej....