NOVÁ

26 2 0
                                    

Pekar zakrical: ,,Srholcová,Skalická máte zápisi" začudovala som sa ,,pán učitel ale ja som Srholcová" skríkla som!! ,,No tak Skalicka a...." ani nestihol dopovedať vetu a zazvonilo.
Zo Števom sme utekali k skrinke.(Najlepšie na tom je že Števo má skrinku vedla mna). Zvišok dňa ubehol rýchlo. Po škole ako každý pondelok mám teorku. NUDÁ!!!!

Keď som konečne prišla domov Aguš (segra) už bola doma. Sadla som si k nej na gauč a začali sme sa rozpravať.
Mamina po chvíli prišla domov (naši su rozvedený). Pozdravila som ju a išla sa učit. Dnes mi to trvalo zvičajne dlhšie ako včera.

Večer
Bolo asi 20:00 a tak som sa dala do pyžama. Pustila som televízor a schmatla mobil.

Keď bolo neskoro vypla som televízor a šla spať.

Ráno
Zazvonil budík!! Zas a znovu😂 Dnes som stala hneď. Posadila som sa na postel a začala rozmíšlať čo na seba. Po chvíly som vstala z postele a šla do kúpeľne. Potom som sa vrátila do izby a zasa som stála nad skrinou. Nakoniec som si obliekla slabo zelenú mikinu z nápisom -JUST HAPPY- a džínsy roztrhané na kolenách. Dnes som si nechala rozpustené vlasy. Zobrala som si kabelu a hodila tam balzám,sluchátka, knihy a telefón.
Zišla som dolú a dnes som vínimočne stihla ranajky. (Často sa to nestáva).

Keď som prišla pred školu zahladela som sa na neznámu (to nové dievča).
Nut si ju nevšímala! Prišlo mi jej lúto. ,,Kaja" prerušil ma Števo z myšlienky ,,pod už otvorili." Vošli sme do budovy a ja som si hlasno vydíchla ,,Matika!!" ,,Nenávidím" odpovedal Števo a začali sme sa smiať. Keď sme prišli do triedy -neznáma- už sedela na mieste. Mala v ušiach slúchadla a sedela v poslednej lavici celkom sama. Podišla som k nej a povedala som ,,Ahoj ty si tu nová však?" Trocha hamblivo odpovedala: ,,Hej som tu nová." Usmiala som sa a povedala ,,Tak ťa vítam v tomto blázinci😂 ja som Karuš (teda volám sa Karolína ale všetci my hovoria Karuš alebo Kaja) a ty si?" Uškrnula sa a povedala: ,,Díky ja som Melany" ,,Nešli by sme dnes von aj s Nut??" spýtala som sa. Chvílu bola ticho a potom povedala: ,,Prepač ale dnes nemôžem idem s kamoškou na kávu." Trochu som zosmutnela no potom som sa usmiala a povedala som: ,,Jáj,nevadí tak pôjdeme zajtra ja už musím, pááá." ,,Ahoj" počula som keď som sa otočila. -Velmi milá -pomyslela som si...

ORIGINÁLWhere stories live. Discover now