dana kada si otišao rekao si da ti je dosta mojih loših navika
nikotin se uvukao dublje u moje kosti nego potreba za tvojim dodirm i to te je plašilo
gubio si me
klizila sam između tvojih toplih i suvih prstiju kao da sam fini pesak, nestajala sam u svakom plavičastom oblaku dima
nakon toga, mnogo je noći proteklo u kojima je jedino što me je ispunjavalo bio opori ukus nikotina i čežnja za tobom i shvatila sam da mi je dosta.
stajao je pored mene dok je vetar divljao u mojoj kosi. njegov hladni dlan obavio se oko mog i taj dodir nije značio ništa iako sam se silno trudila da ne bude tako. želela sam da mi znači, želela sam da gorim za njime i želela sam da ispušim svaku cigaretu ikada stvorenu samo zato što ih toliko mrziš i želela sam da nosim suviše kratke haljine samo zato što si mrzeo
kada to radim. želela sam da ti pokažem koliko me nije briga i želela sam da goriš baš kao što sam ja gorela. žudela sam za bilo kakvim osećanjem koje nije puko sažaljenje u tvojim očima.
želela sam se potpuno samouništitim i želela sam da me dečko pored mene koristi kako ti nikada nisi samo da bih videla da li će te biti briga.
jecala sam bez suza i moja pluća su bila ugušena hladnim zrakom i vetar mi je šibao lice, ali me nije bilo dovoljno briga i moja ruka je i dalje bila u njegovoj, ali je bio tako daleko i bio je tako beznačajan i potrošan dok nije izvadio upaljač iz džepa crnog kaputa i upalio moju cigaretu. osmehnuo mi se i ja sam se osmehnula njemu dok sam čekala da mi suze ponovo zamute vid ali nisu. zato što više nikada neću osećati krivicu dok je cigareta u mojoj ruci.zato što nikotin uopšte nije bio moja loša navika.to si bio ti.
K R A J
so yeah znam da je ovo veoma n e k v a l i t e t n o i veoma kratko, ali ima jako velikog značaja za mene jer je zapravo prva 'stvar' koju sam počela da pišem i zapravo završila lol.
+ ne pokušavam da romantizujem cigarete ili nešto.
hvala svima koji odvoje vremena za čitanje ovoga it means a lot to me.A xx
YOU ARE READING
Nikotin.
Romance'nikotin je otrovan, ali ni izbliza kao dečko za kojeg nikad nećeš biti dovoljno dobra.'