Inne i bilen satt det to menn. De så veldig hyggelige ut.
"Hvor kan vi kjøre denne vakre, unge damen da?" spurte den ene mannen hyggelig. Da jeg så nøyere etter så jeg at de var Leonardo Dicaprio og Justin Bieber som satt foran meg. Det forklare hvorfor den svarte bilen var så stor og liknet på en limousin." Bare kjør meg til Torleif, han bor i den størst villaen der borte" sa jeg og pekte. Leonardo begynte å kjøre mens Justin spurte og jeg ville ha litt alkoholfri champagne. Det takket jeg selvfølgelig ja til og så satt jeg da i en limousin sammen med Justin Bieber og Leonardo Dicaprio og drakk champagne.
Når jeg kom fram til destinasjonen min lente jeg meg til forsetet og tok en selfie eller 100. Så kysset jeg begge på skinnet, fikk nummererte dems og gikk ut.
Da jeg ringte på døra var det Torleif som åpnet.
"Hei!" sa jeg muntert.
"Hei" sa Torleif ikke fukt så muntert.
Jeg beklaget at jeg var sen og forklarte at jeg ikke kunne komme før fordi lillesøsteren min, Nora, hadde diaré og vi bare hadde en do. Så det tok litt tid, for å si det sånn. Nora, som går i 8. klasse sliter nemlig med visse problemer. Hun klarer nemlig ikke å tørke seg selv på do. Så det måtte jeg gjøre for henne. Før jeg tørket henne tvang hun meg til å lukte på bæsjen hennes. Hun driver med en undersøkelse om hva bæsj lukter. Nora ELSKER bæsj for å si det sånn. Så det tok litt tid. Derfor kom jeg sent, forklart jeg.
"Det går bra asså. Cill litt da gurl." svarte Torleif. Jeg elsket måten han snakket på han var liksom så chill og rolig.
Så kysset jeg han.Takk for at dere leste denne delen😍 Jeg ble bare så ivrig etter å skrive mer på den! Det tok litt til før hun andre ble ferdig med delen sin, så intens kom jeg med mange ideer💛💛 Håoer dere likte den💕💕
_blondsquad❤️❤️
BINABASA MO ANG
En spennende historie
RandomZoe Olsen har et perfekt liv. Hun er forelska i Torleif Torsen, har en kul bestevenn. Men hva skjer når alt faller sammen