Capitoul 1.

207 13 2
                                    

Trr trr trr ...
Ceasul ma anunta ca trebuie sa ma trezesc dar eu nu vreau ....
-Izza, trezește te , avem musafiri!!

-Offff, ok mama , cobor in 10 minute , tip eu la mama care se afla jos la parter ...

-Credeam ca vrei sa iti vezi cat mai repede fratele!!:)

-Mda .... Stai ce ?
Sar din pat ca arsa si ma duc la baie pentru a-mi face parul si sa ma spal pe dinti si fata ...
Am uitat sa ma prezint?
Cam da :)
Ma numesc Izzabela Patricia Malik, prieteni imi spun Izza, am 17 ani , sunt clasa a 11-a,si imi iubesc familia ❤
Mdap , ați ghicit sunt sora faimosului Zayn Malik din One Direction !!❤

****
Cobor scarile in fuga , Multumindui Domnului ca nu am cazut :)
Il vad pe Zayn stand in living pe canapea alaturi de Harry , Louis , Liam , si mancaciosul Horan :)

-Zayn!!!! Cand ma vede , se ridica si ma ia in brate sarutandu mi obrazul..

-Hey surioara, imi spune la ureche , astfel numai e auzind ❤

Dupa ce ne am desprins din inbratisare , i am luat in brate si pe ceilalti , pe Niall nu il mai vazusem de aseara(de pe Skipe) , vorbim des si suntem foarte buni prieteni.
Dar cand am juns la Harry , s a ridicat m a luat in brate si m a ridicat in sus , eu scapand un chicot printre buze :)

-Scuze! Spune Harry cu obraji deja rosii! Este atat de dragut , mereu mi a placut de el , dar nu am avut niciodata curaj sa ii spun ..

-Nu-i nimic.:)spun eu uitandu-ma in ochii lui de un verde intens !❤

-Deci, baieti , povestitine cum a fost in turneu ... Spune mama intrand pe usa tinand o tava in maini ,cu fursecuri!

-A fost super! Spune Niall deja infulecand jumatate din tava de fursecuri de pe masuta de cafea...

*****
Dupa 2 ore de povestit , si razand in hohote toti, mama rupe linistea!:
-Izza ,am o veste care sigur o sa iti aduca zambetul pe buze!

-Spune mama, nu ma face sa astept , sti ca sunt curioasa de fel ....

-Eu si cu fratele tau,.....

Spune si arata spre Zayn..
-Mai pe scurt , Izza , te vei muta cu noi , spune Zayn fara a o lasa pe mama sa termine ...

Ce ?? Serios??aAsta este vreo gluma proasta ??

-Ce?? Spun eu , topaind prin toata casa aproape plangand de fericire
...
Mama este mai mult plecata , tata a murit cand eu si Zayn eram foarte mici ... Deci mai mereu stateam singura , si de acea ma bucura aceasta veste ...
-Ce ai auzit !:).. Spune Zayn razand de mine ca toti ceilalti ... Hai, dute sa iti faci bagajele....

-Cee??Acum??

-Da acum , peste 2 ore avem avion spre Londra , avem putina treaba la studio , deci ai face bine sa te grabesti, spune Niall ,terminand si ultimul fursec de pe tava

-Ok !😊Spun eu alergand catre camera mea...

Pun 3 geamantame mari pe pat si incep sa arunc in ele tot ce imi cade in mana ..

****
Dupa 1 ora jumate am terminat bagajele ,am vorbit cu Ella , ce a mai buna prietena a mea , dandui vestea , ea s a mutat la Londra de 5 luni ,inca un motiv sa ma bucur ca ma mut cu baietii.. am pupat o si inbratisat o strans pe mama , in timp ce Paul bodyguardul baietilor(nu stiu daca am scris corect:)) imi ducea bagajele la limuzina!
Am urcat in limuzina , pornind spre aeroport ...
Londra , vin!
****

Nu ma judecați va rog , este prima mea carte, scuze daca sunt greseli , va pup pe toti...
Maine pun NEXT
Multe voturi si pareri ...❤❤💋

Zayn's little sister❤||Harry Styles❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum