Dupa un drum de 3 ore ,am ajuns in sfarsit in LONDRA...
Harry P.O.V
Este asa de frumoasa , baietii știu ca imi place de ea decand am conuscut-o , dar ea nu simte la fel , si nu am avut niciodata curajul sa ii spun .....
-Harry?,Harry,ne auzi?-Aa, da , ce s a intamplat?
-Am ajuns prostule! Spune razand Luois ...
-Ok , boule ..Spun eu atacandul
Am intrat in casa, Izza pare destul de surprinsa de cat de mare este...-Izza , iti place?Spun eu catre Izza
-Da , este super , imi arati si mie camera mea ?
-Sigur , vino cu mine..Spun eu urcand scarile...
Izza P.O.V
Ajungem in fata unei usi maro deschis...Harry imi deschide usa , a un advarat gentleman, si intram impreuna
-Este super!Exclam eu entuziasmata..
-Ma bucur , in 2 ore sa cobori la cina...Spune si imi zambeste ..
Dupa ce Paul imi aduce bagajele , mi le asez in dulapul URIAS, si ma duc sa fac dus , caci trebuie sa cobor la cina...****
-Hey , Izza , avem o surpriza pentru tine , imi spune Niall si fratemiu la unison ..
-Ce??
-Poti sa intri , spune Zayn catre usa care duce la bucatarie ...cred...
Pe usa intra ... Ella?-Hei pitic , imi spune Ella... Ea este ce a mai buna prietena a mea de la gradinita ... Si acum 5 luni mama ei a fost transferata cu munca si a trebuit sa se mute , amandoua fost foarte suparate , si am plans una pe umarul celeilalte , jurandu-ne ca ne vom vorbi pe Skype mereu ....
-Ellaaaaaaa , sar in bratele ei aproape plangand amandoua de fericire ....Ce cauti aici ?:)
-Pai.... Spune Zayn, la unison cu Ella...
-Ella si Zayn sunt impreuna , cam de o luna ... Spune Liam cu zambetul pe buze ...
-Ce? Serios?...Spun eu catre ce doi care se tineau de mana ...
-Da nu ti am spus pentru ca vroiam sa fie o surpriza ...
*****
Dupa cina am decis sa ne uitam la una film ...-Ce film ai pus ?Spun eu catre Harry ..
-Unul Horror ....
-De ce Horror?
-De ce nu? Vroiai unu de DRAGOSTE ?Spune el zambind catre mine
Cat de dragut este, cu gropitele , buclele si ochi lui ....
-Aaaa, mnu...Spun eu rosind pentru ca a pus accent pe cuvantul "DRAGOSTE" ❤
Pe tot parcursul filmului eu m-am ciubarit in brate la Harry , iar Ella la Zayn ...❤❤
****
A doua zi ...
Harry P.O.V-Neata gasca ...Spun eu intrand in bucatarie ... Toti stateau la masa asteptand ca Niall sa termine micul dejun ....Toti inafara de Izza ...
-Neata , imi spun toti la unison....
-Unde este Izza ?Intreb eu confuz...
-Este sus , doarme ... Spune Ella
-Ma duc sa o trezesc .... Spun eu
-Ok ... Spun toti
Urc si ajung la camera ei . intrand fara sa mai bat , stiind ca doarme ...
-Ella.. Spun eu in soapta ...
-Da Harry?Spune somnoroasa ...
Oh , frate , este asa frumoasa , ma tot halbam la ea , era doar in LENJERE INTIMAAAAA .-Ammm , hai la masa . spun eu
-Ok , cobor in 10 minute ...spune ea...
-Bine ...
****
Izaa P.O.VDupa inca 10 minute de motait , nu am mai facut nimic decat sa ma ridic din pat sa cobor jos... Cobor scarile , si intru in bucatarie , dar cand intru pe usa , toata lumea ramane cu gura cascata ... Dar de ce ,.... Am ceva pe fata ?
Liam a ramas cu gura cascata si holbndu-se la mine , la fel si Harry ,si Louis .. Ella ii tinea mainile la ochi lui Zayn spunandu-i ca nu are voie sa se uite pentru ca este fratele meu ... Si Niall a scapat o farfurie din mana cand m a vazut , noroc ca nu avea nicin in parfurie ,,....
-De ce va holbati asa la mine ? Spun eu , care sunt al naibi de confuza in acest monent
-Izza , uităte in jos... Spune Niall inca holbandu-se , dar ii curg si balele ... Yuuuu....
Ma uit in jos exasperata .... Si ce vad ma lasa si pe mine cu gura cascata ...
-Ce mama fantomei lu Obama s a intamplat cu mine ?
PAM,PAM,PAM,PAM
SUSPANS ...
LA 10 LIKE-URI PUN NEXT
.. VA PUP DULCE PE TOȚI ❤💋#MĂDĂ