Capitolul 7❤

87 8 0
                                    

Ziua urmatoare a externat-o le Izza si am luat o stil mireasa pana la masina .. Dar cand sa iesim din spital ... O gloata de paparazzi ne puneau o multime de intrebari ...
Am ajuns acasa in sfarsit si o duc pe Izza in camera ei ... O pun pe pat si da sa spuna ceva , dar o intrerup ... O sarut pasional....

Izza P.O.V

Ma saruta pasional , coboara in jos .. La sani , ii saruta , dupa coboara mai jos pe abdomenul meu ... Dupa cu degetele la feminitatea mea ... Am gemut , asta facandul pe Harry sa ranjeasca ... Imi da hainele jos .. Ajunge cu mana la chiloti , dar se opreste . si imi spune ...

-Esti sigura iubito?

-Da Harry , sunt sigura ...

-Daca vrei m opresc sa sti ...

-Nu vreau , continua ... Ii spun , el ma saruta si continua ....

Ma saruta pe gat ... Ajunge la sani mei parca devorandu i , dupa la abdomen .. Si la feminitatea mea. 

-Ah , Harry
El doar ranji si continuamai pasional , eram aproape de punctul maxim , el se opreste , se da jos din pat , isi da trivoul jos , pantaloni si ramane doar in boxeri , deja imi simteam obraji rosii ...

-Harry jr te asteapta baby ...

Ma duc ii dau boxeri jos si ma joc cu ... El .. Nu prea ma pricep .. Asa ca ma ajuta Harry ...

Ma asez pe pat si el vine peste mine ... Isi pune barbatia peste eminjtatea mea . si o baga usor , facandu-ma sa tip de durere
. Si el spune

-Iubito , te doare , vede ca mi au dat lacrimile ... Ma opresc

-Nu... Spun eu categorica , continua ...

-Bine , spune cu un zambet mic pe buze ...

Continua , si mai tare , dupa inca cateva miscari , durerea dispare si ramane doar placerea ... Dupa 10 minute de placere terminam si Harry isi svoate barbatia din mine ....

-O nu , o nu ,o nu ... Cat de prost sunt , nu imi vine sa cred...

-Ce s a intamplat intreb ingrijorata. ..?

-Prezervativul.... S a spart ... Spune el speriat ...

-Stai calm iubitule , am anticonceptioanale , Ella mi a dat 3 cuti . Stai linistit
Rasufla usurat se imbraca , vine si ma saruta ....

-Te iubesc . spune el cu ochi mari si dragalasi
..

-Si eu te iubesc iubitule ...
Hai in pat , ai stam putin si dupa mergem jos la masa ...
Nu stam nici 2 minute in pat ca ... Cei 4 fantastici cu sefa lor in frunte sparg usa si intra toti cu batele dupa ei , cand ne vad , sufla usurati ...

-Ce pisicile vecinei verioarei printesei lu Obama se intampla aici , sunteti nebuni? Intreb eu

-Nu de ce ? Spune Ella "suparata"

-Ca mi ati spart usa oamenilor ...

-Ah , da .... Scuze

-Pot sa stiu si eu de ce ?

-Paii , am auzit tipeete din camera Izzabelei , ne am dus la tine in camera sa te anuntam dar nu erai , asa ca am zis sa spargem usa ... Spune Niall ...

-Aaa, am inteleles , spune Harry rosind ..
Si eu am rasit ... Dupa Baietii au vazut hainele prin camera ... Si si au dat seama ...

-Scuzeeeee..... Spun toti ... Si pleaca ..
Dupa 10 sec Niall se intoarce si spune ca putem cobora la cina.  Eu si Harry ne oprim din sarut si ii zambim ...

*****
Asta a fost , in urmatorul capitol veti avea surprize ... Va pwp

#Mada ❤❤

Zayn's little sister❤||Harry Styles❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum