Capitolul 6❤

89 7 4
                                    

-Cum adica ati facut tot ce ati putut daca a murit , aduceti-o la viata , nu vreau sa moara , o iubiesc , nu pot trai fara ea ... Nu pot!

-Domnule , pacienta nu a murit .... Spune doctorul ....amuzat de mine care fac ca disperatul ....

-Atunci de ce ati spus ca a cedat ?Intreb eu nervor dar fericit din calea afara ...

-Am vrut sa spun ca organismul ei a cedat , dar am reuit sa o aducem la normal , operatia a decurs bine , si in cateva ore se va trezi , .... Spune doctorul cu un zambet cald ...

-Oh... Mulțumim ... Spun eu .....

***(Peste inca 12 ore .)
O asistenta vine la noi grabita ....

-Izzabela s a trezit si vrea sa va vada , dar va rog ducetiva pe rand ... Ne spune zambind ....

-Bine , multumim ... Spune Liam ..

Primul care s a dus a fost Zayn ...

Zayn P.O.V

Intru in salonul Izzei si o vad stand pe pat holbanduse la branula din mana ei ...

-Zayn ...Spune ea aproape plangand ...

-Izza . spun eu cu ochi in lacrimi ..

-Te iubesc Surioara ...Spun eu ..

-Si eu te iubesc frate ...
Dupa ce am mai vorbit cu ea am iesit si a intrat Ella ... Dupa pe rand Louis, Liam , Niall si Harry

Harry P.O.V
In timp ce toti intrau pe rand pentru a o vedea pe Izza ....Eu m am dus sa ii iau un cadou... Un Huskey (Asa cred ca se scrie ), stiu ca isi doreste de mult unul , si asta este cel mai bun moment sa ii fac cadou unul ...
Dupa ce iese Niall si acum urmez eu ...
Intru si o vad ca se uita la cutia de cadou , care este maricica , si cam grea ...

-Ti am adus ceva iuboto .. Ii spun eu

-Ce ?... Vreau sa vad ... Te rog puiuleee
-Awww ,bine ...
Dau jos capacul cutiei , o si il scot pe micut ...

-Harrrryyyyy .... Il adoooor , Te iubesc mult , si iti multumesc ❤

-Cu placere scumpo ❤

-Acum , cum am ajuns aici ?I am intrebat pe toti dar au spus ca tu imi vei spune

-Cand te uitai in oglinda , nu ai vazut ca vine un tir ... Si a facut masina praf , tu ai intrat in coma .... Te am adua la spital , ai fost operata. Si te ai trezit dupa 12 ore ...

-Offf. Masina mea.. Spune cu o fata de suparata in timp ce se juca cu catelul ...

- Nu fi suparata iubito ... Iti iau alta ...Dar nu vei mai conduce pana nu iti iei carnetul , da?

-Offf , bine iubitule ...spune ea
..

-Eu ma duc sa vorbesc cu doctorul despre externarea ta , incearca sa dormi ... Te rog ... Daca tu dormi o sa adoarma si catelul ....

-Bine . imi spune zambind cald ...

-Te iubesc . spun eu

-Si eu te iubesc ... Spune ea ....

Am vorbit cu doctorul si maine o poate externa ... Perfect ...

Ma duc la gasca si ii anunt ... Ei spun ca se duc acasa , eu o sa mai stau ...
*****
Asta a fost , sper sa va placa ... Va pwp dulce

#Mădă ❤❤

Zayn's little sister❤||Harry Styles❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum