Capitolul 5 ❤

102 8 5
                                    


Izza P.O.V
Dupa o zi de stat pe canapea si lenevind cu baietii si Ella , ea se uita la unghiile ei si propune ceva :

- Hai sa ne facem unghiile ...

-Ok , spun eu plictisita ...

Mergem sus si ne facem unghiile ...
Si rupe Ella tacerea:

-Siii , tu si Harry ati fac-

-Nuuuuuu! Nu si nu nu sunt pregatita , nu inca... O intrerup eu fara sa o las sa termine ...

-Ah , ok , spune ea razand de reactia mea ...

-Dar tu si Zayn ?Intreb eu ...

-D-d-DA! Spune ea rusinata cu capul in pamant ...

-Oh , spune eu razand de ea si incepe si ea si rade ....

Radeam ca doua proaste , si ii propun sa mergem sa vedem ce fac baietii in timp ce oja se usuca pe unghiile noaste ...
De cand deschidem usa , cei 5 crai cad pe jos in camera mea... Si incearca sa gaseasca tot felul de scuze ...

-Stati linistiti .. Nu va mai ganditi la scuze , stiu ca ne ascultati ...

***
Dupa ce am mancat de seara , am facut o baie lungaaaaa ,m am imbracat in pijamalele mele cu pizza pe ele daruite de Niall... Si ma pun sa dorm , asteptand sa ma trezesc maine , de ZIUA MEA !!!
****(DIMINEATA)
-LA MULȚI ANI CU SANATATE
Ma trezesc cu micul dejun la pat si cu baietii asteptand sa suflu in lumanare care era intr o brioșã ..
Pfffuu ,.

-Multumesc Ella , Multumesc Baietii , va iubesc mult..

Dupa o ora de vorbit cu mama la telefon in care mi a urat un la multi ani mare , si o zi minunata , cadoul o sa mi l dea peste 5 luni cand vine in vacanta ...

- Izza , iubito ,vi putin jos te rog ?Ma striga Harry

-Sigur , iubitule , vin !

Cobor si acolo , ma astepata Harry cu o esarfa in mana ...

-Te voi lega la ochi , ca sa nu vezi surpriza ...

-Ok , spun cu extaz ..
Ma leaga la ochi si ajungem la usa casei , dupa scari mi am dat seama ...

-Surprizaaaa , imi spun toti in cor... Harry ma dezleag si acolo vad un Range Rover alb ... O doamne

-Harrryyyyyyyy , MULTUMEEEEESC MUULT IUBIIITUUULEEEE, TE IUBESC ❤❤

-Si eu te iubesc❤, si cu placere iubito..
...
Dupa ce ii inbratisez pe toti , Liam si Louis spun ceva in cor::

-Haai , fa proba la masina , dute pana la Market si anapoi ... Eu stiam sa conduc , dar nu am condus niciodata in trafic ..

-Ok , spun eu

-Ai grija , imi spun Harry , Ella Si Zayn in cor

-Am! Le spun eu zambind ...
Niall manca o prajitura si imi facea cu mana ...Ce mancaios ...

Am pornit masina,
-Hai Izza , pana la market si inapoi . nu se va intampla nimic rau ...

Ma iutam in spate in oglinda retrovizoare si para sa imi dau seama un tir intra in mine si ma izbeste din plin ,....
Aaaa, tip eu dar in zadar ...
***Negru***
Harry P.O.V
Izza nu ajunge nici pana la coltul strazi si o loveate un tir , in acel moment totul a devenit negru , si lacrimile amenintau sa cada ...
Am fugit pana acolo , am luat o in brate si am duso la masina mea , ai de acolo cat am putut de repede pana la spital...
A asistenta a adus o targa si a dus o direct in sala de operatii , eu si baietii aspeptam cu nerabdare ca doctorul sa iasa si sa ne spuna ceva ....

Dupa 2 ore de asteptare ...
Doctosul iese si vine spre noi plin de sange .. Si ne da vestea cea rea:

-Imi pare foarte rau , dar nu a rezistat, am facut tot ce am putut dar pacienta a cedat ... Ne pare rau ...

In acel momnt tot pamantul parca pleca de sub picioarele mele ...

****

Peste 3 zile vine nextul , like , si comm daca va place ... Va iubesc mult de tot cartofiori ... 
 
#Mădă❤💋

marinette5796 , capiolul tau colega ❤💋

Zayn's little sister❤||Harry Styles❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum