O surpriza terifianta!

16 3 2
                                    

E dimineata.Familia Cristone isi ia micul dejun in salonasul de langa terasa,serviind cafea si un bol hranitor de cereale cu lapte.Si-au indulcit dejunul cu cantecul privighetorii care canta pe terasa.Deodata,usa de la intrare scartai si niste pasi greoi calcau podeaua de abia spalata.
-Fred,cred ca cineva a intrat nepoftit in casa! spuse putin speriata Auriana.
-Bine,hai sa verificam! zise lesne domnul Cristone.
-Oo,avem intrusi!De abia astept! zise merabdatoare Molly si-si urma parintii pe scari.
Fred Cristone tinea in mana o bate de baseball indreptata spre pozitia de atac,urmat de sotia sa si de Tania,Zack si Molly.Pasii se auzeau in bucatarie,sunete scoase aaenanator cu ascutitul cutitelor.
- Cred ca e un hot...de mancare...!spuse chicotind Molly.
-Şşşşst,faceti liniste! spuse in soapta domnul Cristone.
Ajunsesera in pragul bucatariei,unde il putu observa.
-Bbbbbiiine atttti vennniiit in orasul nostru umil! spuse cu un ranjet malefic domnul misterios cu doua cutite mari.
-Vrei sa ne faci felul? intreba timid Zack.
-Copil tontut!Eu sunt John Bloody.Sunt primarul orasului.Si am venit sa va aduc un dar de bun venit din partea orasului.
Langa acesta se afla un tort ciudat.Era format din doua capete umane,unul de barbat si altul de femeie, retezate, directionate opus,de unde curgea "sange".Era macabru.
-Ce ...model...incantator...! spuse, incercand sa para sincera, Auriana.
-Da,chiar brutarul nostru,Sam,l-a facut.Eu am propus modelul...si incepu sa rada malefic.(Cu o voce groasa):Am ales acest model din cauza decedarii lui Mary.(cu voce normala)Sper sa va placa!...Ok,ne mai vedem,trebuie sa fiu eu insusi justitea!
Si pleca.
-Doamne,credeam ca nu mai pleaca!Ce om ciudat!spuse Fred.
-Bine.Vrea cineva tort!? intreba Auriana.
-Eu vreau...urma Molly.
-Si eu doresc sa gust! urma si Zack.
-Tania,tu nu vrei tort?intreba mirata doamna Cristone.
-Nu,multumesc,nu mananc asa ceva! raspunde dezgustata Tania.
-Mami,mami!Preferatul meu e sangele!E defapt dulceata de capsuni ! Imi place mult! zise Molly fericita.
-De unde stii ca tipul acela chiar nu a folosit sange! raspunse sarcastic Tania si pleca.

Noapte buna,Tania!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum