Micuta mea,bau!

18 1 1
                                    

Tania statea in pat alaturi de Monte,care casca somnoros...Citea din cartea ei preferata,o poveste amoroasa,cand Monte sari din pat si se duse langa dulapul vechi care era asemanator cu al lui Molly si latra furios...
-Monte,ce ai patit?E ceva acolo?
Dar Monte latra in continuare,asa ca Tania se duse putin ingrozita spre dulap...Deschise incet usa care scartia foarte tare si din dulap iesi un ursulet infricosator care putea vorbi cu ajutorul sforii pe care o tragi.Cand cazu din dulapul murdar,ata era agatata de un cui ruginit,de aceea spuse urmatoarele cuvinte:"Buna,sunt Teddy Bear si sunt noul tau prieten".Tania se sperie,iar Monte sari pe el,incercand sa-l muste...
-Monte,stai,jos baiete,sunt bine...!
Monte il lasa in pace si se duse la Tania si o linse pe fata.
-O,Monte,ce adorabil esti!zise mama Taniei din pragul usii.
-Mama,uite ce am gasit...Crezi ca e al matusii?
-Draga mea,acest ursulet cred ca era al meu de cand eram eu mica.Noaptea dormeam mereu cu el,si la masa mancam cu el,atunci arata altfel,era mai...ăăă...adorabil?Vrei sa il iau eu?
-Nu,multumesc mama,cred ca este o adevarata...ăă...inspiratie?
-Bine,draga,eu sunt in sufragerie!
Tania lua ursuletul si insotita de Monte porni spre camera lui Molly,care se juca cu nimeni..
-Molly,cu cine te joci?
Molly isi intoarse capul cu 360 de grade si zise cu voce inceata si cu ochii negri:
-Cu prietenii mei...ei sunt cei mai apropiati cu mine...
-Prietenii tai?Molly,noi suntem familia ta...Poti sa ne spui orice...
-Voi nu sunteti familia mea...Ei sunt!Ei au stat cu mine inca de la inceput de cand ne-am mutat,ei au grija de mine,ei vorbesc cu mine,ei traiesc in mine,ei sunt eu!
-Molly,ce tot vorbesti acolo?Ma sperii...
-Nu-i nimic,Tania,voi vorbi cu ei sa nu-ti faca nimic,nici tie,nici lui Monte...Dar mami,tati si Zack trebuie sa plateasca,cel putin asa spun si prietenii mei...
-Molly,cine sunt mai exact prietenii tai?
-Prietenii mei sunt prietenii mei...
-Bine,mai vorbim noi altadata...Acum uite ce am gasit!si scoase ursuletul de la spatele ei.
-Yuu,ce urat,nu-mi place,nu vezi cum arata!
-Da,dar era al mamei!Nu-l vrei tu?
-Eu nu ma joc cu astfel de jucarii...E scarbos...si cum miroase...yuu!
-Bine,daca nu-l vrei tu,poate il vrea Zack...
Si se indrepta,urmata de Monte spre camera lui Zack.Zack statea pe pat,cu chitara in mana,cu un caiet alaturi si un creion,incercand sa compuna o poezie."Cand iti vad ochii sclipitori simt ca innebunesc" scria cu pasiune Zack.
-Hey,amorezule,ce faci?Scrii o scrisoare pentru bunicuta de acolo?
-Aaa,ce faci tu aici?zise Zack speriat si ascunzand scrisoarea de dragoste la spate...
-Am venit sa te intreb daca vrei tu ursuletul?
-Scarbosenia asta?Glumesti?De unde ai luat-o?Din tomberon?
-Nu,imbecilule,am gasit-o in camera mea!
-La cat e de veche,ma astept sa gasesti si oase de dinozaur!
-Haha,foarte amuzant!Deci il vrei sau nu?
-Nu,normal,yuu!
-Ok,se pare ca am un nou micut! Si zicand acestea,pleca...
Era 12:00 noaptea.Tania dormea,alaturi de Monte... Ursuletul,care nu era unul normal,se ridica de pe masuta,si porni cu pasi rapizi spre camera lui Molly,care dormea dusa.Lua foarfecele si ii taie parul,apoi il colora in verde cu marker permanent...Dupa ce isi implini razbunarea fata de Molly,se duse la camera lui Zack,care adormi cu chitara in mana si cu creionul in gura si ii rupse corzile chitarei si ii distruse felicitarea,inlocuind cuvintele siropoase cu cuvinte rautacioase si injuraturi.Dupa ce se razbuna s-a dus inapoi in camera Taniei.
-Micuta mea,bau!
-Poftim,aaaa!Tu...vorbesti...cu mine?spuse Tania speriata.
-Şşşt!Nu trebuie sa ne auda!
-Da...dar...cum?
-Pot vorbi deoarece am fost blestemat!
-Blestemat de cine?
-E o poveste lunga.Sunt aici pentru a-ti spune ca un mare rau te paste!
-Poftim?
-Da,ea e aici!
-Cine "ea" ?
-Larissa...

Noapte buna,Tania!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum