Zack statea in camera sa,cu chitara rosie-visinie in mana si se gandea la un nou cantec pentru a-si indulci singuratatea.Parul blond,putin cret,ii scoteau in evidenta ochii negrii,care erau urmati de un nas putin cârn.Lui Zack ii placea foarte mult muzica rock,dar mai compunea din cand in cand si melodii rap,si visa,cu ajutorul scolii muzicale pe care o practica la New York,sa ajunga un mare artist.Era genul de persoana hiperactiv,un pic indraznet si foarte amuzant.Ajuta oamenii la nevoie,si-ii placea sa rada de unele persoane,cum ar fi sora lui Tania.
Se gandea profund:"Plecam in excursie cu amicii mei.." dar nu-si putea gasi inspiratia asa ca-si lua laptop-ul si pleca afara.In prag il striga mama lui:
-Zack,nu te duce afara!E noaptea si e frig!Vei raci!...Si ma rog,ce faci?
-Asta e si ideea ,mama!Si disparu in negura noptii.
"Hmmm,inspiratie!" repeta in gandul lui Zack si se aseza pe o piatra.Deodata,pe neasteptate,simti doua maini calde pe umarul lui.
-Hey,numele meu e Esmeralda!Tu cine esti?
-Aa,Zack.
-Nu te-am mai vazut aici!
-Da,voi locui aici pana va incepe anul scolar.Adica,pe scurt,imi petrec vara aici.Tu?
-Tata e padurar,iar mama a murit!
-O,imi pare rau pentru tine!
-Mda,se zvoneste ca si matusa ta a murit la fel ca mama!
-Cum asa?
-Pai,mama a murit cand a vazut-o pe ea...!
-Pe cine?
-Pe fantoma copilului care i-au murit parintii intr-un accident !
-Omg!Nu stiam asta!
-Pai de aceea nu umbla nimeni prin padurea asta!
-Dar tu de ce umbli pe aici?
Dar Esmeralda nu-i raspunse si ii arata lui Zack vanataile de pe bratul ei.
-Tatal meu sta des prin baruri,mai ales acum de la moartea mamei,iar eu trebuie sa am grija si de casa,si de cei 4 frati mai mici.Tu mai ai frati sau surori?
-Da, 2 mai mici:Tania si Molly.
-Cred ca ar trebui sa plec,se face foarte frig!murmura Esmeralda.
-Bine,dar promiti ca maine vei mai veni? intreba Zack.
-Desigur,pe maine!Noapte buna si vise placute! si-l saruta dulce pe frunte.
Atunci Zack is lua laptop-ul si pleca.A gasit inspuratia.S-a indragostit.Hey,am pus o poza cu Linch Ross deoarece fizicul sau este aproape la fel cu a lui Zack.Daca va place cartea,lasati un comentariu cu personajul preferat!!
CITEȘTI
Noapte buna,Tania!
HororNoapte buna,Tania! nu stiu la ce va ganditi dar cu siguranta nu e o urare spusa de un membru al familiei,ci din contra e spusa de ochii fiorasi care o urmaresc pe Tania din casa matusii ei moarte gasita sub pat...Terifiant? P.S:Bazat pe o poveste re...