5.

871 42 16
                                    

Vybral jsem horor, u kterýho jsem věděl, že jsou nejhorší lekačky. Lehl jsem si vedle Luhana a zapnul film. Cítil jsem jeho napětí a přemáhal se abych po něm nevyjel. Po pár minutách přišla na řadu slušná scéna, u který se Luhan dost lekl. Přišlo mi to roztomilý, tak jsem ho objal kolem ramen aby se aspoň trochu uklidnil.

Viděl jsem, že sleduje, což všechno ještě zhoršovalo. Ještě že odešel do sprchy, jinak bych to asi nezvládl. Chtěl jsem si jít dolů pro nějaký jídlo, když jsem uslyšel z koupelny křik. Poznal jsem, že je to Luhan s jeho mámou.

Vysprchoval jsem se, obékl se a odemčel jsem dveře od koupelny. Stál jsme před zrcadlem a koukal jsme se na sebe, říkal jsem si pro sebe jak vypadam jak holka, že bych se měl změnit, když v tom zaklepala máma.

"No mami, můžeš" Vešla a kouklala na mě tak zvláštně, bál jsem se že se zase bude chtit bavit o Kenovi.. "Lulu zlatíčko, měl si zůstat snámi si povídat, nemusel si chodit s Kenem" Cože dohajzlu jako važně?

"Ne to je dobrý mami, když jsem se sním domluvil tak sem to dodžel ne" byl jsem nervozní, protože jsem nevěděl co z ní vypadne.. Vypadala trošku naštvaně, nadechla se.. čekal sem co řekne..
"Luhane prostě nebudeš se stýkat takhle s Kenem, nelíbí se mi to!" křičela..
"A co jako, že se ti to nelíbí, mě se nelíbí jak se sereš do toho, že se mi líbí Ken a chci ho poznat!"

Vyletěl jsem z koupelny, nečekal jsem na to co řekne, nedíval jsem se na cestu. Napálil jsem do Kena, tak prudce že jsme spadli na zem. Byl sem nad ním, když jsem si to uvědomil vyletěl jsem a zabouchl se v pokoji..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 11, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nevlastní bratrKde žijí příběhy. Začni objevovat