Brrrr. Zobudím sa na strašnú zimu.
=Už sme doleteli?- spýtam sa Natalie ktorá leží na vedlajšom lôžku.
=Neviem Werra, ale som hrozne hladná- odpovie mi Naty a šúcha si unavené oči.
(Je to moja najlepšia kamarátka.A vlastne aj jediná.Všetky ostatné dievčatá v našej sekcii majú vymytý mozog. Za to môžu Boláci-(riaditelia T.D.A.).Neviem z kadial je ten názov, ale za jeho vyslovenie pred vedúcim je trest. Od začiatku nám vštepujú do hlavy nezmysli- také veci ktorým môže uveriť fakt len hlupák alebo človek ktorý je tak zúfalý, že uverí všetkému.)
Zrazu mi zaškvŕka v bruchu. Natalie sa zasmeje.Je to super baba, kebyže tu nieje tak upadnem do depky ako ostatné dievčatá.Teraz zaškvŕka zas v bruchu jej.
Pozrieme sa na seba a začneme sa smiať. Zrazu sa dvere dvere kabínky rozletia. A v nich stojí vedúca Tarová-(štíhla žena v čiernom vždy s bičíkom a zbraňou v opasku).
Smiech nás pri pohľade na ňu hňeď prešiel.= A24 a A36. Lietadlo pristálo, oblečte sa a poďte von- ozvala sa nepríjemným hlasom Tarová.
( Pre vysvetlenie A24- agentka číslo 24 -som JA a A36 -Natalie. My sa vlastne nevoláme Werra a Natalie. Tie mená sme si dali pretože sme sa nechceli volať ako nejaký očíslovaný tovar.) Dali sme si na seba hrubé bundy, hrubé nohavice, topánky a vyšli sme von. Denné svetlo mi vypalovalo zrak. Cestovali sme celých 27 hodín bez noramálneho svetla.( V izbách boli iba tie blbé neonky) Počasie už hádam horšie ani nemohlo byť. Bolo asi -20C° a snehové vločky( skôr krúpy) sa mi nepríjemne štiplavo zabodávali do tváre. Keďže snežilo tak husto a ktomu fúkal silný vietor, nevidela som ani na meter pred seba. Tvár som si zabalila do šatky a zvyšných 19 dievčat to urobilo tiež. Tarová nám dala pokyn, že ju máme nasledovať. Vietor fúkal tak silno že jedno dievča sfúklo na zem. Podala som jej ruku ale ona sa na mňa ani nepozrela. Vstala akoby sa nič nestalo, oprášila sa a pokračovala v ceste. Ruku som si schovala do vrecka. Pred nami stála dlhá budova. Tarová ju odomkla a ovialo ma teplo. Všetky dievčatá vbehli dnu a hriali si zamrznuté prsty.
= Dievčatá, dajte sa do dvojíc.- Povedala nepríjemným hlasom Tarová.
My sme poslušne našli svoje parťáčky s ktorými sme cestovali aj v lietadle. Rozdala nám klúčiky a povedala :
=Každá dvojica máte vlastnú izbu ,v izbách máte skrinky s menovkami v ktorých si nájdete oblečenie. Máte štvrťhodinu na to aby ste sa prezliekli a upravili, potom vás očakávam vo velkej spoločenskej miestnosti ktorá je za týmito dverami. -Dopovedala
a ukázala na mohutné drevené dvere vedľa nej.
=Za nimi je dôvod prečo ste tu...Ahojte ľudkovia... Tak tu je prvá časť dúfam že zaujala... ak hej tak prosím vote :) ak nie tak mi napíšte do komentu čo by som mala zmeniť/pridať. Ďakujeeeem <3
YOU ARE READING
The Secret Agency [SK]
ActionVyrastali v detskom domove,ale teraz dovŕšili vek na to aby sa dostali ďalej... Na tajný výcvik, po ktorom budú bojovať o život aby doručili správu, ktorá môže zachrániť svet.