Ráno

39 5 0
                                    

No... Ako to opísať... Vstávanie neprebehlo veľmi decentne. Asi tak o 6:00 začalo zvoniť. Ako školský alarm čo zvoní na vyučovanie. A predstavte si že ten hrozný zvuk je prvé čo ráno počujete.
Skoro som vykopla perinu.
" Werra? Čo sa deje ?" zamrnčala Nataly pričom si pretierala oči.
Ja som sa práve hľadela do okna.
"Naty, ja netuším..." odpovedala som.
Do dverí nám zas po tvrdom zaklopaní vbehla Tarová a s ňou dve ženy.
"Dievčatá, postavte sa a vystrite ruky" povedala.
My sme to samozrejme spravili. Na to k nám pricuputali tie dve ženy, odniekial vytiahli metre a začali nás merať.
Všetko si samozrejme pozapisovali.
"Nebojte sa oni si len zapísali miery na vaše tréningové úbory. Tie musia byť absolútne presné. O 10 minút vás očakávam v jedálni, na druhom poschodí, ďalšie pokyny dostanete neskôr." keď to dopovedala tak odpochodovala a tie dve ženy s ňou.
"To bolo čudné, nemali si naše miery zapísať včera aby dnes už mali pripravené úbory?" spýtala sa ma Naty.
" Aj ja si myslím" ,odpovedala som jej, "radšej to už neriešme".
Dali sme sa do našych typických uniforiem, spravili rannú hygienu a bežali hore na druhé poschodie kde bola jedáleň. Vošli sme dnu. Dievčatá ktoré si s chuťou naberali zo švédskych mís sa neprestali rozplývať nad rozmanitosťou jedál. Sadli sme si k dvom dievčatám z ružového a zeleného družstva a dali sme sa spolu do reči. Povedali že sa volajú Paula a Tamara ( a tie mená si tiež vymysleli). Na raňajky som si dala párky, cereálie, chleba s maslom z toasty.Neviem ako som to do seba napchala ale tak dobre som sa už dávno nenajedla. Keď už sme boli všetci najedení. Do stredu jedálne napochodovala Mona.
"Prajem dobré ráno dievčatá. Ako už iste viete, ráno ste boli odmerané a bol vám ušitý oblek na mieru. Na treťom poschodí má každá sekcia vlastný šatník, zo šatníka vedú dvere do Tréningovej haly. Presne o 8:00 budete nastúpení pred šatňami a budete čakať na tréning. V izbách- v nočných stolíkoch máte plán na tento týždeň. Môžete ísť nech sa páči. " akonáhle to dopovedala, tak sme sa všetci odpratali do izieb. Ako prvé som otvorila šuplík, viriahla plánik a videla:

Deň 1. - skúška odvahy.

Ak chcete vedieť čo bude ďalej, prosím vote alebo nejaký nápad na zmenu... Veľa to pre mňa znamená :)

The Secret Agency [SK]Where stories live. Discover now