Noc

49 6 0
                                    

V sále nastalo ticho.
"Ďakujem za pozornosť. Dobre sa vyspite lebo zajtra nás čaká prvý deň tréningu. No predtým sa ešte musíte zapísať, do skupiny ktorú sme vám pridelili. Von na chodbe sme pre vás pripravili stánky s občerstvením a sú tam aj zápistnice. Kto sa nezapíše bude vylúčený a deportovaný.Teším sa na vašu spoluprácu. Nech sa páči môžte ísť." dopovedala Mona.
Všetci sme za veľkého šuchotu vstali .
"Dúfam že sme spolu v skupine." povedala Naty a zahryzla si do pery.
" To dúfam aj ja" pritom som mala tušenie, že to tak nebude.
Vyšli sme na chodbu kde už boli všetky dievčatá natlačené v stánkoch.
"Zelené, zelené ku mne." kričal nejaký hlas.
Aké zelené? Ahaaa. Došlo mi keď všetky dievčatá v zelenom oblečení sa zhromadili v jednej skupine. Nasledovali modré, žlté (Naty už bežala), ružové, fialové ,oranžové, čierne a červené. Hurá idem. Postavila som sa do skupiny. Bolo nás 10. Zapísali sme sa pod seba. Potom som bežala do stánku s občerstvením, schmatla 3 obložené chlebíčky a utekala do izby kde sedela Naty. Nikdy som ju nevidela takú vzrušenú.
" Budeme ako vo filme, bojovať s nepriateľmi za dobro sveta. Doručovať tajné správy..."zajasala Natalie.
"Naty si OK? Toto nieje ako vo filme, toto je naozaj, zobuď sa!"
Natalie ma nepočúvala- lebo práve od vzrušenia skákala a tancovala na posteli.
A zrazu... rana do hlavy. Naty po mne hodila vankúš.
"Vankúšová vojna ?" spýtala som sa.
"Ako inak" uškrnula sa Naty a začali sme sa mlátiť vankúšmi.
Bola to prvá zábava za posledných pár dní. Teda.... Kebyže sa neroztvorili dvere a v nich nestála nahnevaná Tarová.
"To čo tu robíte je veľmi neprofesionálne a ostatné dievčatá by už rady spali. Pre tentokrát nedostanete trest aby ste boli fit na zajtrajší prvý tréning, ale nabudúce vás neminie. A teraz sa prezlečte a choďte spať. Prajem dobrú noc."odpochodovala a zabuchla dvere. My sme sa na seba pozreli a začali sme sa smiať a napodobňovať ju a jej škrekľavý hlas. Popritom sme sa prezliekli do pyžám a každá sme si obsadili kúpeľňu na 10 minút. Zamkli sme izbu, zaľahli do postelí, popriali si dobrú noc a zhasli svetlo.Natalie zaspala hneď, ja nie. Dlho som nevedela zaspať pretože mi v hlave behali rôzne myšlienky z toho čo sa dnes stalo a čo sa môže stať zajtra. Napokon som upadla do bezsenného spánku....

The Secret Agency [SK]Where stories live. Discover now