Hoofdstuk 1

263 8 0
                                    

My life as a Princess 1 {Dutch}
My life as a Princess 2, History {Dutch}

Dit is het tweede boek van My Princess life.
Je hoeft niet te beginnen met het eerste boek want het volgt elkaar niet op.

*************************

Met mijn drie middel vingers tik ik gestrest op de tafel.
Mijn oma komt zo terug van de stad en dan gaan we naar mijn tante. Ze woont in Argentinië. We blijven daar 2 weken.
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn tante gezien.
Mijn oma zegt dat ze een heel lief mens is, dat ze altijd vrolijk in de wereld kijkt en het beste voor iedereen wilt zijn.
Eindelijk ben ik wel heel erg nieuwsgierig hoe ze eruit ziet. Heeft ze een vrolijke uitstraling of niet?
En waar ik het meest benieuwd ben is waar ze woont.
Oma zei dat ze in een groot paleis woont op het strand.
Opeens gaat de deur open en oma komt binnen.
"Ben je klaar, Samantha?", zegt ze.
Ik knik.
Ik pak haar arm en we lopen de deur uit.
~~~~~~~~~~
Als we in het vliegtuig zitten pak ik snel een foto van Jack.
Ik ga hem nu 2 weken missen.
Ik heb hem nu de leiding gegeven over het land totdat ik weer terug ben.
Tenminste, hij zei dat ik nu zonder hem naar mijn tante moest gaan, om haar beter te leren kennen zonder mijn man erbij.
Ik wilde hem nog overtuigen dat hij mee moest gaan maar hij zei ook dat hij samen in die twee weken met zijn vrienden huizen gaan bouwen voor de weeskinderen in ons land.
Dat vind ik zo lief van hem.
Ik sluit mijn ogen en denk terug. 5 jaar geleden had hij mij gevraagd om mijn hand en ik zei toen 'ja'. Het lijkt wel gisteren.
Ik hou zoveel van hem. Te veel gewoon.
Ook toen ik werd gekroond om koningin te worden was ik bang dat ik het niet goed zou gaan doen, maar dat had ik fout.
De mensen van mijn land houden van mij.
Als ik weer is om de twee maanden door de grote stad doorga met mijn koets schreeuwen ze altijd 'our angel'.
En nu ben ik 21 en zeggen ze dat nog steeds.
Love them so much.
Opeens tikt iemand op mijn schouder.
"Ja, oma?", zeg ik.
"We zijn er lieverd", zegt ze.
Ik voel dat het vliegtuig met zijn banden de grond bereikt en na een aantal minuten gaan de deuren open en oma en ik gaan het vliegtuig uit.
De heten zon begint in een flits te schijnen in mijn gezicht als ik op de grond sta naast het vliegtuig.
He is hier best warm.
Oma en ik lopen naar twee witte auto's met donkere ramen en stappen in.
Na ongeveer tien minuten stopt de auto en we stappen uit.
Mijn mond gaat open. Ik sta voor een reusachtig wit paleis. Alles is super schoon en glanzend.
Opeens gaat er een deur open en roept een stem: "welkom in mijn huis"

My life as a Princess 2 History {Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu