Melis'in ağzından:
Sabah alarm sesiyle uyandım. Yatakta oturur pozisyona geçtim ve niye alarmı kurduğumu düşündüm. Çünkü bir hafta önce karneleri almış ve yaz tatiline girmiştik. Ahh tabi ya bugün kızlarla yaz kampına gitcektik. Her ne kadar saçma gelsede Su bizi ikna etmişti bende hemen kalkıp odamdaki banyoya girip ılık suyla duş aldım. Bornozumu giydim ve dolabımın önüne geçip ne giyeceğime karar vermeye çalıştım . Sonunda hem hava sıcak olduğu için hemde kampa gitceğimiz için ince bişeyler seçtim ve üstümü giydim.(Melis' in giydikleri)
Saat daha 06:30 du ve otobüs 08:00 da kalkıcaktı bende bu yüzden bavulumu hazırlamaya başladım. Şort, t-shirt, sporcu atleti, tayt, elbise falan koydum ve çantam hazırdı hemen kızlarla olan wattsap grubumuza baktım. Kızlara mesaj attım ve cevap vermelerini bekledim.
Ben: Kızlar hazır mısınız? Ben hazırlandım okulun orda buluşuruz.
Su : Tamam canım ben hazırım yola çıkıyorum yolda Yağmuru ararım.
Ben: Tamam görüşürüz birazdan o zaman
Su:Evet görüşürüz.Su'yun ağzından; Melis'in mesajına cevap verip rehberimde meleğim olarak kaydettiğim Yağmur'u aradım
MELEĞİM ARANIYOR
Yağmur:Alo Su ne oldu?
Su: Birşey yok hazır mısın diye aramıştım.
Yağmur: Merak etme canım hazırım arabama bindim. Okula gidiyorum.
Su : Tamam aşkım okulda buluşuruz bende birazdan gelirim ben. BayKonuşmamız bitince arabamın anahtarını aldım ve yola çıktım.
Yağmur'un ağzından; Su ile konuşmamız bittikten yarım saat sonra hep beraber buluşmuş ve okulun ayarladığı otobüse binmiştik. Evet bu bir okul kampıydı ve umarım Okulumuzun sürtükleri olay çıkarmazdı. İstanbul'dan Antalya'ya gitcektik. Kulaklıklarımı taktım ve yorgun olduğum için uyudum.
Medyada Melis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Çılgın Dost
RandomÜç çılgın dost ve beraber gittikleri bir yaz kampı bakalım neler olucak?