Yağmurun ağzından;
Omzumu dürten kişiye gözlerimi açıp baktım. Su karşımda biraz kızgın bir şekilde duruyordu.
Gözlerimi devirip Su'ya baktığım.
Su : Hele şükür uyandın be kızım yarım saattir omzunu dürtüp duruyorum biraz daha bekleseydim su dökecektim.
Yağmur :Tamam boşver hadi odalarımıza gidelim.
Herkes odasına yerleştiken sonra akşam yemeği için yemekhane gittik ve yemeğimizi yedik sonra klasikleri yapıp ateş yaktık şimdi de şişe çevirmece oynamaya karar verdikSu'nun ağzından;
Buldumm diye bağırdım. Herkes otursun ilk ben çeviriyorum.
Melek & Burak arasında durdu ikiside birbirinden hoşlanıyordu ama reddedilme korkusu vardı.
Burak sordu: Sevgilin var mı?
Melek cevapladı:Hayır yok
Birazdaha oynadıktan sonra hocalarda yanımıza geldi ve şarkı söylememizi istedi ben sesim güzel olduğu için söylemek istedim. Ben söylemeye karar verdiğinde eski sevgilimde gitar çalıcaktı.
NEEE KAAN'LA ŞARKI MI SÖYLİYECEĞİM???Kaan beni aldatmıştı. Sarhoş olduğunu söylemişti ama inanmadım. Gelip benden Özür dilemişti ama kabul etmedim. Bunu uygun bir şarkı olarak Kolpa ve ece seçkin'in söylediği Hoş geldin ayrılığa şarkısı olabilir. Kaan'ın kulağına eğilip söyle dedim.
Kaan sen Hoşgeldin Ayrılığa şarkısını biliyorsan onu söyleyelim. Kaan beni onayladı.Ve başladık Gitar eşliğinde)
Hoş Geldin Ayrılığa
Kaan: Bir baktım kendime
Eskiden neymişim be
Anladım ki sorun sende
Neler çektim elinden
Tükendim artık bittim ben
Hepsi senin yüzündenSu: Bu aşk sana uymamış
Üstüne oturmamış hiç
Unutma sakın
Gidenin yeri dolmamış hiç
Bak yol verdim sana uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoş geldin ayrılığa(Gitar sesi)
Bak yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile
Hoş Geldin Ayrılığa
Hoş Geldin AyrılığaŞarkı bittiğinde herkes alkışladı.
Öğretmen: Çok güzel söylediniz çocuklar okullar arasında şarkı yarışması olucak bizim okuluda siz temsil edeceksiniz.
Su : Ama hocam ben istemiyorum ki.
Öğretmen: İsteyip istemediğinizi sormadım zaten Su mecbursunuz. Elinizden gelenin en iyisini yapın. Okulun ilk hastalarında olucak ve kazananı kutlamak için balo yapılacak.
Su : Tamam o zaman ben odaya gidiyorum.Odaya gittin ve yatağa yatar yatmaz kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Medyada şarkı var umarım bu 348 kelime kullandığım bölümü beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Çılgın Dost
RandomÜç çılgın dost ve beraber gittikleri bir yaz kampı bakalım neler olucak?