Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Hepinizi çok seviyorum çikolatalarım.♥♡
#~İYİ OKUMALAR~#
Su'nun ağzından;
Sabah güneş ışıkları ile kalktım. Bugün kamptaki yarışmalar başlıyordu. Hemen kalkıp duşa girdim. Duştan çıkıp iç çamaşırlarımı ve kıyafetlerimi giyip spor salonuna doğru yola koyuldum.Suyun kıyafetleri
Spor salonu bizim kaldığımız eve yakındı. Kızlar oraya gitmişti. Voleybol takımının yarışması olucaktı ve beni o takımın başkanı yapmışlardı benim için sorun yoktu çünkü küçüklüğümden beri voleybola ilgim ve yeteneği vardı. Voleybol alanına geldim ve yarışmaya başladık.
############################
Maç bitmişti ve bizim takım birinci olmuştu. Şimdi ise duş almış yemek yemiş ve denize gidiyoduk.
Suyun plaja giderken aldıkları
Mayomu, plaj elbisemi ve sandaletlerimi giydim. Plaj çantamada havlumu, güneş kremimi, güneş gözlüğümü, telefonumu ve kulaklığımı koydum ve Hazırım.
Su : Kızlar ben hazırım gelin hadi
Kızlar geldiler ve plaja gittik.
Su : Kızlar hadi yüzme yarışı yapalım.
Melis -Yağmur: Tamam denize girinSu: 3,2,1 başla.
Herkes yüzüyordu ama Yağmur by konuda iyi olduğu için 1.olmustuSu : Kızlar ben güneşleniyorum.
Havuzdan çıkıp havlumu sarıldım kurulundan sonra müzik dinlemeye başladım. Müzik dinlerken gözlerimi karanlığa bıraktımYağmurun ağzından;
Kıyıya baktığımızda Su uyuyordu. Tam o sırada bizim kamptaki Emre yi gördük.Yağmur : Emre bakar mısın?
Emre : Ne oldu Yağmur?
Yağmur: Şey Su uydudan onu bizim kulubeye götürür müsün? Ben kıyafetlerini değiştirdim. Sen sadece yatağına yatır.
Emre:Tamam ben gidiyim bay bay.Gizli Kişinin Ağzından;
Flashback:
Şuan sevdiğim kız kollarımda melek gibi uyuyordu. Ona 3 yıldır aşıktım ama o beni arkadaştan fazla görmüyordu.
Onu öpmemek için zor duruyorum. Yakın zamanda aşkımı itiraf etmeliyim yoksa Kaan onu yine benden çalıcaktı. Aslında biz Kaan ile kardeş gibiydik ama ikimizde aynı kişiye aşıktık. Ben ona sevdiğim kızı söylemiştim oda gidip ona çıkma teklifi etmişti. Bende intikam almak için onu sarhoş etmiş ve sevgilisine benzeyen bir kız göndermiştim. Oda o kızı sevgilisi sanıp öpüşmüşlerdi. Bende tam bu sırada fotoğraflarını çekip göndermiştim ve altınada şu yazıyı yazmıştım. "Senin güvendiğin sevgilinin halini görmek istiyorsan ........ sokağında olan ....... sitesine gel"
Mesajı görüp gelene kadar ben kıza Kaan ın gömleğini vermiştim ve bu işi benim yaptığımı söylememisi için para vermiştim. Ona Kaan'ın odasını tarif etmiş ve işine devam etmesini '"o'" kız geldiği zaman şöyle demesini istedim.
"Ne var? şuan farkında mısın bilmiyorum ama işimi bölüyorsun." Demesini ve kapıyı bilerek yarım açık bırakmasını ve yukarı çıkması da planlıydı. Böylece fark ediliceklerdi ve ayrılcaklardı ve öyle de oldu. Sonunda ona kavuşacaktım.Emre'den:
Su'yu yatırınca yanına gittim ve alnından öptüm. Sonrada kulübeden çıktım.Yağmur'dan :
Kulübeye geldiğimizde Su hala uyuyordu Melis ile bende sırayla duş aldık ve kendimizi Su gibi uykunun huzurlu kollarına bıraktık.Kısa bir aradan sonra tekrar buradayım. Yeni bölüm nasıl oldu sizce? Karakterlerle röportaj yapmaya karar verdim.
Hoşçakalın çikolatalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Çılgın Dost
РазноеÜç çılgın dost ve beraber gittikleri bir yaz kampı bakalım neler olucak?