BTS DORM
Jungkook : Jin hyung! Ni ada hadiah dari fans.
Jin yang sedang leka memasak segera memalingkan badannya dan bergerak ke arah Jungkook.
Jin : From?
V pantas mengambil bungkusan itu dan melihat nama yang tertera.
××××
Kim Seok Jin,
I am Daiyan Trisha from Malaysia! I am 16 years old and your no 1 fans!! Please accept my first gift, Mario's Doll. I know you will like it. No matter what happens. You are MINE !!!
××××
Jin hanya tersenyum sebaris apabila membaca surat ringkas itu.
Baginya sesuatu yang biasa jika ada yang berkata seperti itu kerana dia tidak tahu apa maksud sebenar You are MINE!!! bagi Daiyan Trisha.
××××
Kota Damansara, Malaysia
Daiyan Trisha : Agak agak kan. Jin kesayangan aku dah baca tak eahh surat tu *excited*
Daiyan Trisha, seorang anak tunggal Tan Sri Nasaruddin yang dilahirkan dalam kehidupan mewah.
Daiyan berubah apabila dia mula dikenali dari rakannya, Emma Maembong tentang K-Pop.
Dia mula berjinak dalam dunia kpop dan meminati idol Kim Seok Jin (BTS).
Tiap tiap hari Daiyan akan post hadiah kepada Jin dengan ucapan yang berbeza beza ...
××××
Dear Kim Seok Jin,
Daiyan again here! I love you so much and I want to know how my feelings for you. You are MINE !!!
By Daiyan Trisha
××××
Jin oppa! Here are some kimchi I have made for you! I have learn some hangul so then I can speak directly with you! You are MINE !!!
××××
Jin cute! Tunggu saya tau. Result SPM akan keluar tak lama lagi and wish me a luck, dude. You are MINE !!!
××××
JIN JIN JIN JIN JIN JIN. Saranghaeyo. My love is just you and just you and You are MINE !!!
******
After 2 years ,Semakin lama semakin menjadi jadi ayat yang diberikan kepada Jin.
Jin menerima surat dan hadiah yang amat mahal itu selama 2 tahun berturut turut.
Pada mulanya Jin hanya menganggap itu perkara biasa sehinggalah dia menerima satu lagi hadiah dan surat yang tertulis ...
××××
My Husband Jin!!
Annyeong! Umur saya dah sampai 18 tahun and saya tak sabar nak jumpa awak!! Kita kan dah janji akan jumpa sama sama kat Seoul nanti. Wait for me oppa because You are MINE !!!
By wife Jin, Daiyan
××××
Jin agak terkejut dengan surat itu sehinggakan bungkusan hadiah baju hoodie berjenama POLO terlepas dari genggamannya.Jin : Kenapa tangan aku menggigil semacam ni?
××××
A/N : Annyeong! Sila enjoy second malay fanfic saya ^-^
Korang imagine Daiyan Trisha tu tau. Dia memang cantik ponn. Jeles author -_-
Nantikan chap 02 kerana ...
Bermulalah misi gangguan Future Husband, Kim Seok Jin !!
For those yang tak kenal Daiyan Trisha. Inilah dia♡
YOU ARE READING
MINE [JIN]
Fanfiction[SLOW] Kau fikir kau boleh lari dari aku? Aku akan goda kau sampai kau jadi hakmilik aku sepenuhnya. Even I have to kill someone because You are MINE!!! - Daiyan Trisha Cukuplah aku terseksa! Lepaskan aku! Kenapa aku yang kau pilih? Kenapa aku yang...