Bölüm 1 TANITIM .

6.4K 164 16
                                    

Tamam...

Anne bir saat sonra evdeyim .Daha şimdi okuldan ayrıldım.Otobüs durağına doğru gidiyorum.
"Eh be yekta bu saatte ne kursuymuş  lütfen kızım dikkatli ol  hadi bekliyorum çabuk gel.

Okuldan çıkıp otobüs durağı na doğru yürüye başlamıştım. Saate baktığımda 9:25 ti. Sadece ben ve birkaç kişi kalmıştık okulda diğerleri arabasıyla gitmişlerdi.
Elimde kitaplarla zifiri karanlıkta yürümeye başlamıstım. Arkama baktığımda bir insan selüeti  görmüştüm. Adımlarımı ona göre hızlandırmaya başlamıştım. Sanırım takip ediliyordum. Korkmaya başlamıştım ne yapıçağım diye içimden söylenirken, dar bir sokağa girmek zorunda kaldım.Arkama baktığıma
Karanlık selüetini görebiliyordum. Saçlarım arnıma dökülmüş elimdeki kitaplar düşmeye başlamıştı.Nefes, nefese kalmıştım
Bu sefer adımlarımı dahada hızlandırmıştım. Tekrar arkama baktığımda yoktu ,bu birazda olsa sevinmeme neden olmuştu. Sanırım takip etmeyi bıraktı diye içimden söylenirken. Karşıma simsiyah bir insan selüeti dikilmişti. Simsiyah kapşonundan onu seçemesemde, dudaklarının kenarlarının hafif yukarı kıvrıldığını görebiliyordum. Uzun boylu, zayıf ama yapılı birisiydi. Onun bu görüntusu beni korkutuyordu , hemde çok...

Gözlerim kararmaya başlamıştı  Çünkü az önce beni takip eden kişi tam karsımdaydı.  Ne yapacağımı bilmiyordum. Korkmaya başlamıştım, göğüs kafesim yerinden çıkacak gibiydi . dudaklarımı aralayıp  konuşmaya başladığımda ona söyleyebildiğim tek kelime. " Lütfen bana zarar verme "  oldu.....
O ' sa bu söylediğim kelime karşısında gülmeye başladı...

Gecenin bir yarısı karşısına çıkan o kapşonlu çoçuğun bir gün en büyük aşkı olacağını nerden bilebilirdiki.

*****

Bu daha başlangıç, yeni bir hikaye aklıma biranda gelen bir kurguydu ben severek yazıyorum, umarım sizde severek okursunuz.
Bu kitabı yazmamda birazda olsa ilhamım olan manu rion .O kitabımın baş  karakteri yani namı değer Psikopat çoçuğumuz ben yazarken onu düşünerek yazıyorum ama siz okurken istedığıniz kişiyi düşünebilirsiniz .
Lütfen oy ve vote atmayı unutmayın. Sevgilerle .

Arkadaşlar size biraz yekta yı tanıtıyım.  Kitapları çok seven içe dönük, az sosyal olan , yardım etmeyi seven birisi. Aşka inan pek.birisi değil, birazda saf...

Diğer Psikopat çoçuğumuz ise . Onu kitabı okuyunca tanicaksınız.


Yazar: Tülin TÜRKHAY.

PSİKOPATIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin