Ma trezesc somnoroasa , ma ridic din pat imi fac rutina zilnica si merg la scoala . Nu pot sa cred ca sunt deja in semestrul al II-lea din clasa a VIII - a . Ajung la scoala si le astept pe prietenele mele , tampite si debile .
- Buna , Michaele !
- Buna , Gia , in sfarsit ai venit .
-Nu-i vina mea ca vi cu noaptea in cap!
- Nu-i vina mea ca tu vi tarziu!
- Buna ,fetelor !
-Buna , Camile ! spunem amandoua .
Incepe prima ora avem desen...yey..
Doamna vine inainte si ne spune ca o sa avem un coleg nou , il cheama Kevin , par castaniu , ochi albastri .
Dupa ora eu , Gia si Camile ne ducem la el .
- Buna ! spunem toate .Eu sunt Michaele, ea e Gia si ea Camile.
- Buna ! spune el . Eu sunt Kevin.
- Ma gandeam ca ai vrea sa cunosti scoala , vrei sa ti-o prezentam..?? spun eu
- Sigur!
- OK. Dupa ora asta e pauza mare , atunci e bine..??
- Da .
Plecam de langa el , iar Camile imi zice:
- Iti cam place de Kevin...aaaa......???
- Ce , nuu , doar ca eram draguta. Mint eu , normal.
- Stiu cand minti Michaele , iti place de el ..!!!!
- OK , poate doar putin .
- Poate putin mai mult . zice si Gia.
- Bine , nu pot minti in fata voasrta . spun eu si toate radem.
Hey, de ce nu ai vrut sa vi cu mine azi..?? vine si ma intreaba July. O Fata cam nesuferita si se crede cea mai buna prietena a mea , dar nu e asa.
- Nu am stiut ca vrei sa mergem impreuna . mint ca de obicei cand vorbesc cu ea .
- Aha , atunci OK , dar data viitoare sa ma suni , bine..??
- Bine!
- Hai ca incepe ora . spune Camile
- OK.
In ora de romana ma tot gandeam la pauza. S-a terminat si ora de rom.
- Hey , mergem sa iti arat scoala..??
- Desigur!
Pe la jumatatea "turului" Camile si Gia spun:
- Hey, noi trebuie sa plecam , Michaele daca e ii arati tu restul scolii.
- Bine. au facut-o intentionat..iiihhh..
In timp ce ii aratam scoala vorbeam despre chestii neinteresante cum ar fi : De la ce scoala vi..? Sau Ce iti place sa faci ..? Si am observat ca avem cateva lucruri in comun.. Si lui ii place sa asculte muzica , sa deseneze si i-am zis sa imi faca si mie un desen , a fost de acord doar daca ii fac si eu , am acceptat.
Celelalte ore au trecut repede , dar in ora de sport s-a intamplat ceva groaznic, Vicky o fata insuportabila care imi face viata mea si a celorlalti un calvar , s-a prefacut ca o doare capul si a lesinat , dar cand a facut asta Kevin a prins-o , nesuferita si selfista asta vroia , sigur ii place de el....ihhhh..
Nu pot sa cred nesuferita aia mi-a stricat ziua.Buna asta e prima carte pe care o scriu deci sper sa va placa , oricum asta e doar inceputul. Va pup.❤❤💋💋
CITEȘTI
Baiatul Cel Nou ~FINALIZATA~
Novela JuvenilO fata de clasa a VIII-a pe nume Michaele care are o viata minunata , dar monotona . Un baiat pe nume Kevin vine la scoala la care e Michaele . Ce o sa faca ea se va indragosti de el sau va fi un dezastru total .... #31 in fictiune(9.02.2019)