Merg spre scoala , azi e joi , iar eu in toate zilele astea am vorbit cu Obsedatul , si am descoperit ca il cheama Chris , si e de aceeasi varsta ca mine , iar fizicul nu a vrut sa-l descrie a zis ca o sa ne intalnim si o sa vad atunci . Tot incerc de cateva zile sa dau de Serena , nu a fost la scoala , dupa cate am inteles e racita , dar nu a raspuns la niciun apel sau mesaj sper sa fie bine. Ajung la scoala , iar ziua de azi imi une ca multe adevaruri si surprize vor iesi la iveala.
-Hey . imi spune Serena venind spre mine , nici nu am observat-o
- Hey , ce faci , de ce nu mi-ai raspuns la mesaje si apeluri..?
- Pai , am fost bolnava si imi erare sila , si mai e ceva ....
- Spune ! zic eu nerabdatoare
- Bine , sunt impreuna cu Aron. cand aud imi pica fata , Aron un baiat din clasa noastra de treaba , dragut , dar nu am vprbit prea mult cu el
- Pe bune , ciupeste-ma sa nu fie un vis . spun , iar Serena imi da o palma peste mana , dupa ma uit urat la ea
- Ce asta ai zis sa fac...! spune cu o față de ,, nu am facut nimic "
- Sa ma ciupesti nu sa imi dai o palma . spun nervoasa
- Ehhhh , asta e! spune si dupa incepem sa radem
Intra in clasa si celelalte fete dupa , eu o iau pe Serena si ii zic planul.
- Uite Serena , trebuie sa vorbesc cu Chris si sper ca o sa zica ca vrea sa ne intalnim in parc , iar tu trebuie sa faci tot posibilul ca maine Matt sa vada mesajele dupa sigur va veni in parc.
- Bine , dar cine mai stie ..?
- Decat Mia nu le implic si pe celelalte fete.
- Bine . spune si se suna
Ora a trecut repede , defapt orele mai aveam o singura ora , iar cand ma indrept imi taie calea , ghici cine , Matt , desigur.
- Ce vrei...? spun cu nepasare
- Sa imi dai o sansa .
- Nici gand !!
- De ce ...?
- Deoarece imi place de altcineva .
- Da , de cine ...? spune necrezand ce am zis
- Nu e din scoala , nu il sti.
- Cum il cheama ...? spune el
- Pui prea multe intrebari , nu crezi ...? spun deja nervoasa
- Uite , acum tu ai pus o intrebare .
- Zici ca ai 3 ani , pa ! spun si vreau sa plec , dar ma opreste si ma trage dupa el in debara , o camera super mica nici nu pot sa ma misc aici, el se pune in usa si nu pot sa ies.
- Stai aici pana imi raspunzi la intrebari ! spune autoritar
- Bine , fac asta doar pentru ca nu vreau sa intarzii la ora , asa ca hai , spune.
- Cum il cheama ....?
- Chris.
- Cati ani are ....?
- 15 ani.
- Adica de varsta cu noi ...?
- Da , acum pot sa plec ...? spun deja plictisita
- Bine , dar ....
- Dar , cee......????
Nu apuc sa mai spun nimic ca ma saruta . Omg , ce idiot . Ma desprt din sarut si aveam de gand sa il las fara mostenitori , dar se suna si plec nervoasa si suparata. Ora a trecut asa de greu si nu am inteles nimic , poate ca am avut geografie si sunt asa de buna incat ma arunci la gunoi la cate stiu , ironic chiar stau bine cu orientarea .
Ajung acasa si incep sa vorbesc cu Chris , maine va fi o zi speciala.Ma trezesc , imi fac rutina de dimineata si ma indrept spre scoala, ajung si ma asez in banca cu Serena , si de aici incepe planul . Dupa ora de franceza ,imi scot putin inafara telefonul din buzunar incat sa pice cand ma ridic si asa se intampla , acum vine partea Serenei.
×× Din perspectiva lui Matt ××
Ma ridic din banca si vreau sa ies dupa Michaele , dar Serena ma opreste.
- Buna , Matt!
- Buna , Serena, ce este...?
- Pai , tu esti bun la chimie nu-i asa ....?
- Wow , stai asa eu o plac pe Michaele. spun eu , stai ce tocmai am zis o plac pe Michaele , nu , nu , nu , nu se poate a fost doar o prostie spusa de mine nu am placut pe nimeni si nu o sa o plac nici pe ea.
- Ahhhh, prostule nu vorbeam de chimie din aia , ma refeream la chimie de la scoala .
- Aaa , da sunt chiar foarte bun .
- Bine ma ajuti cu tema ....?
- Da .
- Ok stai sa imi iau caietul . spune ea si in timp ce isi ia caietul ochii imi sar pe telefonul Michaelei care e pe banca , cred ca l-a scapat , ce ar fi sa ma uit prin el , adica sa ii zic ca si la scapat , daaa nici eu nu ma cred. Dupa ce ii arat Serenei , ii zic in soapta lui Dark .
- Impinge-ma pe scaunul Michaelei !
- De ce ...? intreaba el
- Doar fa ce iti spun .
Bun, dau sa plec , dar Dark ,, se impiedica " si ma tranteste pe scaunul Michaelei , apucand sa ii iau telefonul .
- Scuze ! spune el facandu-mi cu ochiul
- Nu ii nimic . spun si plecam in baia baietilor
- Deci , zi acum de ce ai zis sa te imping...? zice el si ii explic ce am vorbit ieri cu Michaele si ca vreau sa aflu daca e adevarat ce a zis . Deschid telefonul si spre mirarea mea nu are parola , cred ca nu e genul sa puna parola , mai bine pentru mine ,dau la mesaje si vad cum scrie cu subilniat Chris , sa vad daca el e baiatul de care ii place Michaelei . Ma uit peste mesaje si nimic interesant , dar ultimele mesaje sunt mai interesante.
,, Buna , Michaele " i-a trimis ieri Chris
,, Buna , Chris , pot sa-ti pun o intreabare ...? "
,, Sigur "
,, Cum arati , adica fizicul "
,, Nu pot sa-ti zic , dar mai bine ne intalnim maine la 17:00 in parc , ce zici si atunci o sa ma vezi ....? "
,, Desigur "
Nu pot sa cred ce vad , adica ei astazi se intalnesc in parc , nu cat timp sunt eu aici cred ca si eu o sa merg in parc pe la ora 17:00 cine stie .
- Dark cred ca o sa fac o vizita parcului dupa ore ! spun eu zambind
- De ce..? intreaba el si ii arar mesajele . OK, vrei sa vin si eu ...?
- Nu ,ma descur singur, acum hai ca trebuie sa ii las telefonul .
Ajung in clasa si Michaele nu e , deci e bine ii las telefonul pe scaun fara sa vada nimeni si dupa ma asez in banca mea .×× Din perspectiva Michaelei ××
Intru in clasa si imi vad telefonul pe scaun si o intreb pe Serena daca a mers planul si crede ca da fiindca Dark ,,s-a impiedicat" de Matt , iar Matt a cazut pe scaunul meu si cand ea s-a uitat telefonul nu mai era , bun, deci planul a mers . Orele trec repede si chiar am inavtat si eu din tot ce ne-au predat profesorii , mirator. Dupa ce ajung acasa ma odihnesc si imi fac temele , este ceasul 16:00, am timp sa ma pregatesc , ma duc sa ma spal dupa ma imbrac in pantaloni si bluza , si ma pregatesc sa ies . Ajung in parc , iar un baiat de varsta mea vine la mine.
- Buna ,Michaele ! spune el
- Buna , tu esti Chris ...? intreb sperand ca el sa fie , e destul de dragut
- Da , si cum ti se pare ca arat...? spune el cu un zambet tamp pe fata
- Esti dragut ! spun nepasatoare , dar inauntru nu mai pot de fericire
- Daaa , exatotidoar atat . spune el sarcastic
- Da , doar atat.
- Bine hai sa ne asezam si sa povestim , poate iti schimbi parerea in mai mult decat dragut .
- Poate. spun si ne asezam pe banca
Dupa ce povestim , radem si glumim , dupa el se uita fix in ochii mei , vrea sa ma sarute , dar cum am planuit atunci ajunge Matt , chiar la fix.
- Hey ce faceti...? intreaba putin nervos
- Bine , tu ....? intreb zambind
- Bine ce faci cu asta ...? intreaba aratand spre Chris
- Asta are un nume si Michaele e la o intalnire cu mine . spune si Chris , exact ce voiam sa zica
- Asa este . aprob eu. Dar s-a terminat , adica am stat cam mult , dar inainte sa plec trebuie sa fac ceva . spun si il pup pe obraz. Mersi pentru intalnire . zic si ii fac cu ochiul .
- Cu placere!
Am plecat de acolo si cum credeam Matt a venit langa mine .
- De ce ai acceptat sa iesi cu Chris !
- Pentru ca vreau si pentru ca pot . spune eu
- Nu intelegi , e un nesuferit si foarte periculos .
- Cred ca pot sa imi dau seama si singura nu am nevoie de dadaca .
- Michaele tu il placi.....?
- De ce intrebi , ca dupa daca zic nu tu ma saruti , dar stai mai sarutat deja ieri in debara asa ca dupa ce pleci de langa mine te duci la Dark si ii spui sa ai castigat pariul asa ca pleaca mai repede.
- De unde....
- De unde stiu , nu sunt chiar asa proasta .
- Michaele chiar te plac .
- Eu nu si acum pleaca ! spun nervoasa si el pleaca .
Ajung acasa si ma schimb , nu pot sa cred ca ma place , dar eu il plac , ceeeeeee....? stai trebuia sa spun ca nu il plac , poate il plac ,nuuuuuuu nu are cum sa-l plac , a facut un pariu ca ma saruta , deci NU IL PLAC .
Fetele , imi aduc aminte ca si pe ele au pus pariu asa ca le sun pe Gia , Camile si Jojo.
- Hey fetelor , ce mai e nou , va sarutat cineva in saptamana asta .
- Daaaaa. spun ele cu frica in glas
- Cine .....??
- Louise. spune Camile
- Xav . zice Jojo
- Dark , din pacate . spune si Gia
- Deci am pierdut ....? spun eu
- Ca sa pierdem . zic toate inafara de Gia
- Pai , baietii au pus pariu ca ne saruta pe tine Jojo - Xav, Camile - Louise , iar Gia - Dark si pe mine - Matt.
- Ce idioti ! spune Jojo
- Exact. spune Camile
- Buna , deci toate am pierdut . zice Gia
- Da. aprobam toate .
Dupa ce le inchid fetelor o sun pe Serena sa ii un ce fața a facut Matt cand a auzit ca stiu de asta . Am vorbit cu ea aproape o ora , iar dupa mi-am sunat parintii , ei nu prea au timp de mine , dar ne iubim oricum . Ma spal si dupa ma bag la somn.Buna am postat si capitolul asta , cu el in total 10 cap. Yey. Le multumesc celor care imi scriu si ma urmaresc . Ve pwp pe toti💋💋
La media este Chris.
CITEȘTI
Baiatul Cel Nou ~FINALIZATA~
Fiksi RemajaO fata de clasa a VIII-a pe nume Michaele care are o viata minunata , dar monotona . Un baiat pe nume Kevin vine la scoala la care e Michaele . Ce o sa faca ea se va indragosti de el sau va fi un dezastru total .... #31 in fictiune(9.02.2019)