Parcul

1.1K 40 4
                                    

A trecut aproape o saptamana de cand a venit Kevin in clasa noastra si ma inteleg super bine cu el. Acum sunt in ora de mate si astept sa se termine ... e foarte plictisitoare , iar Gia si Camile sunt de acord cu mine . Eu stau in prima banca cu un coleg , Louise , iar in spate stau ele.
Sunt in pauza in sfarsit cred ca muream daca mai era mult din ora , Kevin vine langa mine si ma intreba:
- Buna , vrei sa mergem azi dupa ore in parc..?
- Aaa... ma balbai eu pana cand imi da un cot Gia ... Aaaa sigur!
- OK. Azi la ora 3 e bine ...? spune el.
- Da . zic eu neparand foarte interesata , dar in gandul meu eu nu mai puteam.
Pleaca si dupa Camile imi spune:
- Nu pot sa cred.!!
- Nici eu nu pot, daca mai statea cinci minute lesinam. spun eu.
- OK gata cu asta si sa trecem la lucruri serioase.!! zice si Gia
- Cum ar fi invatatul..?? intreb eu
- Nuuu , doamne Michaele de cand ma sti asa ... era treaba , cu ce o sa te imbraci ..? zice ea
- Pe bune , asta te intereseaza , nu te intereseaza ca ora asta avem engleza si a zis ca ne asculta.?
- Aaa nu , logic ca nu .. OK deci cu ce te imbraci..?
- Nu stiu ,pantaloni si bluza..?!?!
- Of bine stiu ca nu poti sa fi convinsa sa porti fusta sau rochie..?? spune ea imbufnata
- Ahhh , ce bine ma cunosti. zic eu si dupa incepem tote sa radem.
- Bun, hai ca incepe ora . zice si Camile
- Bine ! spun si eu si Gia in acelasi timp suparate.
Azi dupa cum am zis ne asculta la engleza , iar eu am chef zero sa ma asculte si am invataaattt, ce chiar am invatat sa stau mai mult pe telefon. Ora s-a terminat si nu am fost ascultata ...yyeeeyy...

××× Dupa ore ×××
S-au terminat orele si acum ma pregatesc sa merg in parc . Kevin ma sunat si a zis sa-mi iau si desenul .. da stiu ne-a luat cam mult , dar...nea...
Am ajuns in parc si dupa ce ne-am aratat desenele , ne-am plimbat pe langa lac si dupa ne-am asezat pe banca si am inceput sa vorbim.

×× Din perspectiva lui Vicky ××
In timp ce ma plimbam prin parc cu Micky , cea mai buna prietena a mea , ia-m vazut pe .... ouuu nuuu... Kevin si Michaele.
O urasc pe Michaele se crede foarte buna cu toti si prietenoasa , dar e o scorpie si acum o vad in parc cu baiatul de care imi place.
- Hey, esti bine ..? ma intreaba Micky
- Nu uita-te acolo. si ii arat locul unde stateau ei.
- Nu pot sa cred .!!!
- Nici eu.

×× Din perspectiva Michaelei ××
Stau pe banca cu Kevin cand ma uit in spatele meu si o vad pe ... Vicky impreuna cu Micky ...immm ... mi-a venit o idee , deci ele nu ma-u vazut inca , este bine. Ma apropi mai mult de Kevin , ca si cum s-ar vedea ca ne luam de mana , ma intorc spre ele si vad ca Vicky nu mai poate de nervi si apoi pleaca.
Dupa ce ma-m intors acasa le-am sunat pe fete si le-am povestit ce s-a intamplat , logic ca ele mi-au spus ca am facit foarte bine , dar simt un pic de vina , dar o sa imi treaca.

Hello , la media e Michaele sper sa va placa...💖💖💖💕💕

Baiatul Cel Nou ~FINALIZATA~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum