Capitolul 1

100 12 15
                                    

Stau, ma uit in depărtare , pleacă ...
Nu il pot opri ...ploaia imi ascunde lacrimile parca infinite .
Poate nu a fost sa fie , dar oricand ai nevoie de mine , o sa fiu aici .
Sper ca intr-o zi te vei întoarce iar aceasta ploaie se va opri .
Te voi astepta !
Dupa 1 an :

Buna ! Eu sunt Nayo Lim.
Uneori buna alteori rece . Sunt o ființă destul de simpla daca ma întrebați.
Nu am nimic , l-am avut doar pe el .
M-a lăsat exact când aveam nevoie de el .
In fine...
Ce ma descrie ?
Ignoranta .
Oamenii imi spun ca sunt cu un pas in fata mea .
Dar ei nu sunt constienti ca ar trebui sa isi păzească spatele , pentru ca nu trebuie sa ma subestimeze.
Poate pentru altii par o ciudata , insa asta e motto-ul meu .
Ce apreciez eu la ceilalți ? Pai....faptul ca nu toți sunt la fel .
Am 19 ani , trăiesc in Seoul de la 11 ani .
Stiu...acum toate fanele kpop vor deveni geloase , insa sinceră sa fiu mie nu îmi pasă de kpop.
Muzica pentru mine este un capitol pe care incerc sa il uit .
Despre familie? Ce pot spune ... sunt o alta copilă orfana.
Prieteni ? Doar eu , eu si....eu .
Nimeni nu are potențialul acela pe care sa il simt compatibil + ca nimeni nu vrea sa ma cunoasca (,) cu adevarat .
Am fost singura atâția ani , e momentul schimbarii .
Voi incepe totul de la 0.
Recent m-am mutat aproape de facultatea de arte din Seoul , iar azi ma duc sa ma înscriu acolo
Urati-mi succes !

Dupa 2 zile

In sfarsit imi îndeplinesc visul ! M-am inscris la facultatea de arte !
In astea 2 zile , mi-am propus sa incerc lucruri noi , cum ar fi fericirea .
Ma plimb acum prin parcul in care mergeam cu el ...m-am întristat putin , parca derulandu-se imagini cu noi doi fericiti acolo.
"O sa-mi treaca , dar nu complet ..." imi spun eu mie .
Brusc am vazut un stand cu vata pe bat , si nu am putut rezista asa ca mi-am luat si eu .
M-am oprit langa fântâna pentru a-mi savura vata me bat .
Langa un copac in apropiere statea rezemat un băiat .
Statea in umbra si părea vizibil trist , avea aceeasi expresie a feței ca a mea .
Părea înalt , avea părul ciufulit de un negru-albăstrui , ochi căprui si buze rozalii, era îmbrăcat intr-un tricou alb si blugi negri si se uita intr-una la telefon , avea o poza cu o fata destul de frumoasa .
Mi-am zis sa merg sa-l consolez .
M-am apropiat de el :
Eu- Te-a lăsat huh?
El: Da..
Eu- Presupun ca pentru un prost .
El - Esti ghicitoare ? *zambind*
Eu- As vrea eu 😁 . Oamneii de genul nu sunt demni sa spună ca stiu ce e iubirea * asezandu-ma langa copac privind in gol*
El- Profund..dar ai dreptate .
Sa inteleg ca ai experienta ?
Eu- Intelege ce vrei ...
El- Cum te cheamă ?
Eu- Nayo Lim . Pe tine ?
El- Ra Lee .
Am stat in tăcere .
Pana când :
Eu- Te-ai simtit vreodata inteles desi nu vorbesti ?
Ra Lee (RL) - Da...Mi se intampla acum .
Eu- Ciudat , nu?
RL- heh 😏
Ce ai patit de ai ajuns asa ?
Eu- Dragostea...El m-a părăsit pentru cariera lui cu pretextul ca nu mai merge relația .
RL- Ow 😦 , nasol . M-ai luat ...
Eu - Mda..
RL- *gandind* De ce încearcă sa ma înțeleagă? Nici măcar nu ma cunoaste ...
Eu- Pentru ca stiu cum e ! Totusi daca vrei sa rămâi singur , cum vrei ...
RL- Cum de...???
Eu- Pura intamplare ! *plecand*
Am plecat acasa .
Aveam poftă de chipsuri 😊 asa ca m-am dus la dulapul cu rezerve in caz ca îmi e lene sa merg la magazin .
Am stat la televizor si m-am uitat la Moorim School .
Cat despre faza din parc , da , pot citi gânduri , si ce?
Mi se pare un blestem ! Nici nu stiti la ce se gândesc unii oameni ! *vomitand un curcubeu alcătuit din chipsuri .
Mi s-a facut somn asa ca m-am dus in patul meu gata sa adorm .
Constiinta mea: Ce minciuna buna ! Te-ai gandit mult la ea ? 😂
Eu- Daca mai vorbesti mult , maine iti vei fi dorit sa ma lasi sa dorm !
Cobstiinta mea : Aici ai dreptate!
Dupa scurta si normala mea cearta cu See Kang ( constiinta mea) m-am pus frumos in pat si am adormit bustean .

Love Can Change EverythingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum