Eski koy√<gercek bir hikaye>

595 15 2
                                    

Cok zaman geçmemişti hatta su an o herneyse garip seyden kaçıyorum

Annemi dedemi ziyeret etmek icin nilifer den bilet aldım kotkugum en arkada sag taraftaki cam tarafındaydı otobus hareket etmeye başladığında ben birsey olacagını anlamıştım zaten ama ben belilli etmek istemiyordum ama yanıma baktığımda 10-11 yaşlarında bir cocugun pis pis güldüğünü gordum cocuk bana baktı gozu siyah tı hayır TAMAMEN SİYAH derken bi anda uyandım arabanın camına kafamı dayamış uyumusum hemen yanıma baktım kimse yoktu onumuzdeki C-pad ı actım ve flash belleğimi taktım gelmeden once 4.5 G ile 12 film indirmiştim 180 mb /sn de indiği icin 720 p olarak 20 dk ya indi hepsi flash a attım ters yuz u actım film bir kız çocuğunun beynindeki duyguların hareket liliginden olusuyor tam fil kutudan atladı ki geldik sesini duydum kapanmıştı C-pad larımız flash ımı aldım cebime koydum ve cıktım gökyüzünde tek bir bulut zor var ama etraf sanki yağmur yağmış gibi duruyordu icim bir tuhaf oldu klyde herkez beni tanıyordu selamlastık ve annem nerde diye sordugumda herkez bi karardı ve bana baktılar bir anlık korku ile NERDE diye bağırınca etrafta biri gorundu ve bana soyle dedi 'sadece uyu onlar yakında ' korkarak kaçıyordum ve annemle babamı gordum bir boyuttan iceri beni cekiyorlardı girmemle...

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin