X глава Свързване на нишките

243 28 0
                                    

Ирене отвори очи,но не беше на себе си.Не знаеше къде се намира и не помнеше какво се бе случило.Тя усещаше как въжета пристягаха ръцете и краката ѝ,а очите ѝ бяха завързани.Опита се да се размърда,но това само ѝ достави болка.

-Ехо?!Има ли някой?!-тя извика,защото без да вижда около себе си,беше изплашена.Нямаше я слушалката в ухото ѝ,чрез която можеше да се свържи с Боби.-Покажете се,вместо да се криете като мишки!

-Ще се покажем...спокойно.-тя размазано видя някакво момиче с дълга руса коса и маска.Само очите й се виждаха,но Ирене не можа да я разпознае.-Какво има?Нима не ме разпозна...?-тогава момичето свали маската си и се доближи.Погледът на Ирене се изясни.Лицето й бе познато,но в началото не можеше да си спомни.Тогава всичко в главата й се навърза.Същите букли като жената,която бе излязла от онази кола в нощта,когато Ирене избяга от болницата.Това бе същата жена.

-Ти...ти щеше да ме блъснеш с колата си онази нощ.

-Значи ти се прояснява.Но все още не напълно...-момичето започна да я заобикаля.-А знаеш ли коя съм аз?

-Да.-Ирене се подсмихна.-Ти се преструваш на мен.

-Точно така.

-Но защо?!

-Да ти отговоря ли....Събудих се и ме нарекоха с твоето име.Дълги години вярвах,че аз съм Ирене.И тогава разбрах...бях твой заместител.Всички знаеха,че не съм Ирене,но се преструваха пред мен.Тогава и аз започнах да се правя на невежа.В началото те намразих.Ти беше човекът,който най-малко исках да бъда.Но тогава...ти се бе отказала от самоличността си и това беше идеален шанс...да ти отнема всичко.

-Но защо?

-Защото...ти ме предаде!И сега ще си отмъстя.

-Аз дори не те познавам!За какво ще си отмъщаваш?!

-Това ще разбереш по-късно.Но за сега ти е достатъчно.-тя седна на една стара маса,чиято боя вече беше паднала и се виждаше прогнилото до черно дърво.-Най-хубавото да съм теб...е Шумин.

-Да не си посмяла да го доближиш!

-Вече е късно.Мисля,че е влюбен в теб...тоест в мен.

-Рано или късно ще разбере,че ти не си мен.

-Мисля,че вече периода на късното отмина.Вече толкова време не се е усетил,а минаха повече от 2 или 3 години.Мислиш ли,че занапред ще заподозре.

You better RUN/По-добре БЯГАЙ/Red Velvet+GOT7+EXO/[BOOK 1 & 2]♕Where stories live. Discover now