>VII глава<Да приключим всичко

136 18 7
                                    

Ирене не се предаде и настояваше да получи отговори от Дже Бум.Тя посети приятеля си Боби и го помоли за малко компютърна помощ,както през старите времена.Не му отне дълго да засече телефонът на Дже Бум.И ето,че Ирене веднага се появи в заведението,където бе Дже Бум.

Когато отвори стъклената врата,го видя да чака сам на маса,вероятно поръчката си.

-Заряза ни и дойде да ядеш?

-Ирене?!-той се стресна,защото изобщо не я бе очаквал.

-Така..чуй ме.Държа пистолет във вътрешния джоб на якето си и много добре знаеш,че ще ми отнеме части от секундата да го насоча в главата ти.По-добре се размърдай,защото искам да говоря с теб и не приемам „не" за отговори.Ставай!-ето,че лошата страна на Ирене можеше,както да изчезне бързо,така и да се възвърне.Дже Бум  бе наясно с това,на какво е способна,затова бързо стана от стола,а Ирене го хвана под ръка.-Не си и мисли да бягаш.

-Отново ли го даваме на лошо момиче?

-Ти ме предизвикваш,Дже Бум!

-Господине,поръчката ви!-извика жената зад барплота.

-Може да се почерпите.-той се усмихна и С Ирене излязоха от заведението.-И къде отиваме,ако мога да попитам?

-На гости у един приятел.-Когато стигнаха,Ирене влезе с гръм и трясък в апартамента на Боби.-Боби,махай се от тук.Имам да водя разговор.-тя извади пистолета си и го размаха.

-О боже!Прибери това нещо.Добре,махам се!-той излезе от собствения си дом,все още с чаша кафе и по пижама.

-Сядай!-тя заповяда на Дже Бум и той седна мирно на дивана.-Сега...искам да ми отговориш на всеки един въпрос.Първо:Защо си тръгваш?

-За да ви предпазя.За предпазя теб!

-От какво?

-Въпросът е от кой.

-И от кой?

-Не мога да ти кажа.

-Казвай!–тя насочи пистолета към него отново.

-Не мога.Иначе ще убие и мен.

-Защо изведнъж ни го казваш?!

-Трябваше да ти дам писмото на ТЕБ!И това щеше да стане след седмица,но Уенди избърза и го намери и прочете.Нямах избор.Не можех да ви се обяснявам и трябваше да си тръгна.

-Не ме ли обичаш..не твърдеше ли,че ще си винаги до мен.

-Искам.Но,ако искам да те предпазя трябва да съм далеч от теб.

You better RUN/По-добре БЯГАЙ/Red Velvet+GOT7+EXO/[BOOK 1 & 2]♕Where stories live. Discover now