XIII глава Не си отивай #2

196 24 0
                                    

 *От името на Ирене*

Вървях по тъмните улици и се бях отправила към мястото,където Су А живееше.Всеки друг би го било страх да минава в този квартал,защото точно тук се разиграваха всички нелегални дейности:от побоища,до продажба на оръжия и наркотици.Колкото повече вървях натам виждах все повече мъже,които ме заглеждаха,дори облечена с тези момчешки дрехи.Завих в една малка уличка,но там попаднах на някаква групичка от противоположния пол.

-Я вижте,какво си имаме тук!-този,който приличаше на „главатаря" тръгна към мен и аз се спрях на място.-Ела насам,скъпа.-той се опита да ме дръпне за ръката,но аз го превъртях,извъртайки ръката му,след което го хванах за качулката,повлачих го към стената и блъснах главата му в нея.След като другите видяха това,те също започнаха да се доближават до мен.

-За много силна ли се мислиш?-един от тях извади нож.Опита се да ме нападне с него,но очевидно реакциите ми бяха по-добри.Хванах китката му,разтърсих я и той изтърва ножа.След това го спънах с крак и,докато се усети бе на земята.Но проблемът беше,че бройката им бе голяма.Не можех да се справя с всички.Всички извадиха някакви остри предмети,а единия имаше бухалка.Нямах избор освен да побягна.Обърнах се,но и от другата страна идваше друг.Ами сега?Оглеждах се за изход и видях единствено скелето на някаква нова постройка.Трябваше да се кача там,но нямаше от къде,освен...през тълпата,която ме избутваше към стената.Бяха поне шестима вече.Не исках да наранявам никого(не,че не го направи),но трябваше да го използвам..извадих пистолет.

-Назад!-извиках.

-Вярваш ли си,че ще стреляш?-доближи се онзи,който блъснах в стената.Той ме гледаше право в очите,за да провери дали ме е страх или не.

-Вярвам си.-усмихна се доволно,заредих и стрелях.Всички се предпазиха с ръце,а този остана в шок,след като осъзна,че е жив.Бях стреляла надолу в земята,но точно между краката му.-Упс!Май не се целя добре,напоследък.-докато още не беше дошъл на себе си го хванах за яката и го блъснах с крак в другите двама,използвайки всичката си сила.Един от другите трима дойде към мен,за да ме удари,но получи лакът в носа,след което удар между краката.Тази зона бе най-уязвима,затова я ползвах често като ахилесова пета.Взех едно желязо,което беше от строежа и лежеше на земята,размахах го пред двама мъже,чиито задници не бях докопала.те бяха толкова внимателни,за да следят движенията ми.Засмях се на глупостта им и им подхвърлих желязото.Те се подведоха и опитаха да го хванат.След това побягнах с всички сили.Чух как някой от тях идваха към мен,но след това спряха.

You better RUN/По-добре БЯГАЙ/Red Velvet+GOT7+EXO/[BOOK 1 & 2]♕Where stories live. Discover now