Arkadaşlaaar, merhaba! Şuraya yazmanın cidden beni motive ettiğini ilk cümlemden anladım resmen. Peki böyleyse neden yazmadım ? Biliyorsunuz ki ülkemizde üzücü olaylar yaşandı. Tabii ki şuan bahsedilicek çok şey olabilir ama ben değinip yaramızı deşmek istemiyorum. Bu olaylar olduğu sırada ben yazmak istememiştim. Bu yüzden de yazmadım anlaşılacağı üzere. Bu sürede tabii ki nedendir bilinmez kendimi bi saldım ben. Sonra böyle de devam etti bu açıkçası. Ve tabii ki verdiğim kiloları almışım. Bir alkış yazara!
Ben her zaman zayıflama sürecinin kesin bir kararla ilerleyeceğini savunuyordum. Buna hala kesinlikle katılıyorum. Geçen seferki denememde başarmıştım fakat demek ki tam olarak karar verememişim. Ama bu sefer süper bi şekilde dönmeyi düşünüyorum. Çünkü ben daha fazla kilolu olarak yaşamak istemiyorum. Bilmiyorum nedendir ama canıma tak ettiğini hissedebiliyorum.
İnternette dolaşıp bir sürü kıyafet beğendim. Hepsi harikaydı. Fakat cidden bunları mağazada gidip denemeye utandım. Cidden utandım. Çünkü üzerimde kötü duracağını belkide bedeninin bana uymayacağını biliyordum. Bu yüzden zayıflamak istedim bir kez daha.
Hayallerime ulaşmak adına oturup düşündüğümde ne olmak istediğimi kendime hatırlattım. İnsanlar sorduğunda hukuk okumak istiyorum desemde ben her zaman televizyon sektöründe olmak istemişimdir. Ya bir oyuncu tiyatrocu, ya bir yönetmen. Veyahut set arkasında bir çalışan. Ama kesinlikle tek hedefimin bu olduğunu söyleyebilirim. Bunun adına lisede de meslek lisesine gitmeyi canı gönülden istemişken Anadolu lisesi tutturmuş olmam ayrı bir ironiydi. Üniversitede kesinlikle bu konu üzerine yoğunlaşmak istediğimi şimdilik biliyorum. Fakat bir oyuncu olabilmek için göze hitap etmek şuan Türkiyenin tek gerçeği. Ben yüzümün çok çirkin olduğunu düşünmemekle beraber zayıfladığım zaman bu kalıba uyabileceğimi düşünüyorum. Zayıfladığım zaman ilk işim bu işin eğitimini almak olacak buna eminim. Ama şuan bunu yapıcak özgüvene sahip değilim. Ve bunun tek sebebi lanet olası kilolarım. Sizcede çok basit bi sorun değil mi ?
Ben her zaman en iyisini isteyen biri olarak kendimin bu denli kötü olmasına artık anlam veremiyorum. Cidden artık sokağa çıkmaya utanır hale geldiğim bu günlerde kesin bir karar vermeye çalışıyorum. 10. Sınıfa da bu kilolarla gidip insanların iğrenerek baktığı insan olmayacağım. Çünkü ben en iyisini istiyorum ve imrenilecek kadar güzel olabilirim.
Hedefimde artık gerçekten hem boyumu uzatmak hemde fit bir vücuda kavuşmak var. Bakın zayıflamak değil gerçekten güzel bir fiziğe kavuşmak istiyorum. İnsan vücudunun belli bir şekli vardır ve ben zayıfladığım zaman şeklimin gayet çekici olacağına inanıyorum. Sizde inanın ve yapın.
Ben şort giymek, bikini giymek, o yırtık jeanlerin içinde özgürce dans etmek istiyorum. Bende artık herkes gibi olmak istiyorum. Basenimi kapatanı giymek yerine hangisini beğendiysem onu giymek istiyorum. Ortamda kilo konusu açılınca başımı eğmekten nefret ediyorum.
Bu süreçte özellikle yağ şeker ve abur cubur fast foodu keseceğim. Düzenli yürüyüş ve egzersize başlayacağım çünkü hayallerim var. Her gün yazarım heralde buraya. Ve cidden buraya yazmadığım zamanlarda bana mesaj atıp beni yoklamanızı istiyorum. Hatta yazmam için sıkıştırabilirsiniz bile.
Bu bölümde birazcık kendimi açtım. Ama bu sadece küçük bi bölümüydü. Arada bi bu şekilde kendimden bahsetmemi hayallerimi anlatmamı isterseniz yorum bırakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜ|
AdventureBu bir genç kızın kendini ve tüm "fazla kilolu genç kızları" motive etme adına yazacağı ufak notlar birikintisidir. Telif hakkı buzdolabındadır. Buzdolabı bizlere haramdır, günahtır, zinadır djjwsdş -Hey, merhaba. Eğer bu yolda benimle beraber yürü...