פרק 26

754 61 76
                                    

''חכו רגע יש לי טלפון..זה זאין'' נייל אמר והלך לצד..זאין! אוח באלי לבעוט בו!

הסתכלתי על קיריל בחיוך ונישקתי אותו שנית. ''נייל פה'' קיריל לחש לי באוזן.

''הוא מדבר בטלפון'' אמרתי בחיוך.

''אח''כ.....נעשה מה שתרצה'' קיריל אמר.

''עאאאאא אני מאוהב'' ציווחתי בקולי קולות ונפלתי על הספה באנחה של בחורה מאוהבת, נייל דפק בי מבט מלחיץ והתרחק יותר.

''אתה אדיוט'' קיריל אמר והתיישב על הספה לידי, אחרי 3 דקות נייל חזר אליינו.

''מה הוא רצה?'' שאלתי בפרצוף נגעל. ''לשאול על הראיון..'' נייל אמר.

''שילך לדחוף זין לתחת!'' אמרתי בכעס ושילבתי את ידיי. ''אתה זוכר שגם אתה הומו כן?'' נייל שאל.

''אבל אני לא מתחנגל!'' אמרתי. ''אתה לא מה?'' קיריל שאל בבילבול.

''הקיצר..אם תראה אותו תמסור לו שלואי מוסר לו חיים רעים'' אמרתי.

''אתה מוכן להפסיק? לא אכפת לי שאתה פתאום שונא אותו אבל הוא חבר טוב גם שלי לואי'' נייל אמר.

''החבר הטוב גם שלך ניסה להרוג אותי!'' אמרתי בכעס.

''קיריל הוא נפגע במקרה במוח?'' נייל שאל את קיריל והוא הניד בראשו.

''אני לא יודע מה עובר עלייך לגבי זאין..'' נייל אמר. ''הוא ניסה להרוג אותי!'' אמרתי.

''זה יותר מזה..'' נייל גיחך. ''למה אתה מתכוון?'' קיריל שאל.

''זה התחיל אחרי שהוא סיפר לך..אחרי שהוא סמך עלייך וסיפר לך על זה..אז במסעדה...ממש השפלת אותו. אתה התחלת להשתגע ולשנוא אותו ופתאום עכשיו אתה מאשים אותו בניסיון רצח'' נייל אמר.

''אני לא אמרתי לו לבוא ולנשק אותי! אני לא אמרתי לו להתאהב בי! אני לא אמרתי לו לנסות לרצוח אותי!'' אמרתי בכעס וקיריל החזיק את היד שלי

''מה מפריע לך יותר? זה שהוא נישק אותך? המחשבות שלך לגבי הניסיונות שלו? או זה שהוא מאוהב בך?'' נייל שאל אותי...הוא יודע את התשובה.

''נייל..'' קיריל אמר. ''זה בסדר...הוא סתם מנסה להוציא את זה ממני..נייל מפריע לי שזאין מאוהב בי וסיפר לי שהוא מאוהב בי ואח''כ נישק אותי בידיעה שאני לא הומו!'' אמרתי.

''אבל אתה כן הומו'' נייל גיחך. ''אני לא הומו בשבילו! ואני לא אהיה..אין סיכוי שאני אהיה עם זאין!'' אמרתי בכעס.

''זה משהו אחר..'' נייל אמר.

''טוב השיחה הזאת נמאסה עלי...בוא לא נדבר יותר על הרוצח הזה'' אמרתי ועברתי לשבת ליד קיריל.

''כרצונך... דרך אגב.. מתי מורידים לך את הגבס?'' נייל שאל והסתכל על הרגל שלי.

''תאמת לא יודע'' אמרתי בגיחוך. ''מחר בצהריים'' קיריל אמר.

Broken dreamsWhere stories live. Discover now