K=Giderken bir arkadaşımı daha alcaz.
M=Kim?
K=Lise arkadaşım Burak.
D=Nerden alcaz onu?
K=Birazdan benzin istasyonuna gitcez.Burak'ta orda olacak.
Defne Kıvqnç'ı dalgın dinlerken Kıvanç'ın "Hadi benzin istasyonuna geldik. İsterseniz markete falan uğrayın"sesiyle irkildi ve arabadan indi.
Erkekler benzin alıp,Burak'ı bulana kadar kızlarda markete uğramaya karar verdi.Defne hâla Kıvanç'ı düşünüyordu. Sonra Defne dalgın bir şekilde raflara doğru yürüdü ve eline birkaç malzeme alıp marketten çıkarken kasiyerin sesini duydu.
-Hey,sen!Ne yapıyorsun? Hırsızlık mı?Çabuk onların parasını öde!
Defne bu sözleri hiç üstüne alınmadan yürümeye devam etti.Tabi kasiyerde sinirlenip polisi aradı. Bir anda etrafta polisler belirdi. Kasiyer hemen Defne'yi gösterdi. Polisler Defne'yi yakaladıkları gibi sürüklendiler. Kızlar olayı sonradan anlayıp hemen Defne'nin yanına koştular Ama çok geçti.Sinem hemen Berk'e haber verdi. Hep beraber karakola gittiler.
D=Ben suçsuzum.
Polisler=Birazdan görcez kim suçlu kim suçsuz.
S=O birşey yapmadı.
M=Hadi kamera kayıtlarına bakalım. Defne'nin suçsuz olduğunu görünce çok pişman olacaksınız.
Kasiyer=Hadi o zaman kamera kayıtlarina bakalim
K=Bakcaz zaten! Diye bağirdi.
Defne'yi çok seviyordu hem de çok. Ona birşey olmasını istemiyordu.*Berk*
Defne,dünya ahiret bacımdır. Ona aslağa yan gözle bakmadım.Tabi ortada Kıvanç var. Yoksa...SAÇMALAMA OĞLUM!!!Sinem bunu duysa... Hele Kıvanç duysa.Acaba Defne gerçekten böyle birşey yaptımı? Yok yok yapmamıştır.*Kıvanç*
Defne benim herşeyin. Onun böyle bir kötülük yapmayacağına eminim. Kamera kayıtlarına bakınca görcez. Ben Defne'ye tam 3 yıldır açılamıyorum.Utanıyorum.Ama Berk.Berk benim gibi değil. Onda deli cesareti var. Okulları biter bitmez Sinemle evlencekler. Ama ben bu cesaretsizlik le birazdan Defne'yi bile savunamam. Ama önemli olan onu sevmem değil mi? Kesin o da beni seviyorum...
Off oğlum bunları düşünmenin sırası mı şımdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YAZ TATİLİ MACERASI
RandomBeş arkadaş birlikte Türkiye turuna çıkarlar ve çok eğlenceli zaman geçirirler. Bu zaman içerisinde birçok macera yaşarlar...