Bună sunt Marinette și viața mea e mult mai frumoasa de când sunt împreună cu Adrien și îl iubesc astăzi am împlinit 3 ani de când suntem împreună și sunt cea mai bucuroasă . Dam o petrecere si ne invităm toți prieteni în cinstea noastră fiindcă împlinim 3 ani !!!!! Dar în afara de asta stau în Paris prietena mea este Alya care este împreună cu Nino !!! Chloe e aia cu coarne și Sabrina mâna ei dreapta ii face temele și ia toate deciziile în locul ei din clasa 1. Revenind la subiect sunt nerăbdătoare pentru petrecerea de astăzi !!!
**Vorbind prin mesaje **
"Hey Marinette cf?"
"Bn Adry, astept petrecerea de azi!"
"Aaaa și eu, dar nu îmi place să mă strigi așa!!"
"Iubito"
"Hey"
"Hey"
"Hey, ma speri spune ceva unde esti ????"
"Da.....ce e???"
"Ce e, mai si intrebi......ce ai facut dc nu miai raspuns la mesaj???"
"Scz dar mi-a căzut capul jos pt ca mie somn!!!"
"Aaaa scz mi-am făcut griji!!!!"
"Offf..........Adrien stai mai liniștit hai ca ne vedem când vi sa ma iei ......ok te pup si te iubesc!!!!"
"Ok.......dar în ce vei fi îmbrăcată????"
"Nu îți spun............va fi o surpriza pt toti"
"Dami un indiciu"
razand când văd mesajul "Nu, nu, nu"
"Dar dc ?"
"Adrien nu mai insista nu o să îți spun , ok !"
"Ok"
"Adrien dar la ce ora va fi petrecerea?"
"Pai iubito acum e 8:45, deci va fi la 14:25, ok!"
"Da Adrien, ok te pup si te iubesc ne vedem când vi sa ma iei ok !"
"Pa iubito și eu te iubesc si te pupacesc!!!"
**Încheind mesajele**
După 5 oreMă pregateam să mă fac la par când ma sunat Alya.
După ce am vorbit cu Alya am continuat să mă fac la par si după m-am îmbrăcat într-o rochie roșie cu pete negre si un coc și cu masca ca Buburuza !
Pov lui Adrien
Eu mă îmbrac intr-un tricou negru si peste o cămașă albă și nu mă închei ca să arăt ca în ziua care am cunoscut pe Marinette . Sunt curios în ce se îmbracă ea.!!!
Pov lui Marinette
Este ora 14:10 și Adrien încă nu a venit după mine oare ce să întâmplat???? Îmi fac griji!!!!!
După 5 minute
Ding dong.......ding dong........ding dong........
"Hey iubito"
"Hey Adrien"Pov Adrien
Marinette arată superb!!!!!
Pov Marinette
Wow ce frumos e Adrien e mult mai frumos decât în prima zi când ne-am cunoscut si îmi place că sa îmbrăcat ca în prima zi când ne-am cunoscut!!!!
Guys partea cu petrecerea va fi în cap.2 deci urmariti toată cartea și cele 10 capitole sunt două volume cartea asta Marinette și Adrien și volumul celălalt care se va numi Marinette și Adrien ( tikki și plagg ) așa se va numi cap cu tot cu paranteza !!!!!
CITEȘTI
Marinette si Adrien
FanfictionO fata de 18 ani ani care este împreună cu Adrian de 3 ani . Sunt împreună de când au aflat identitatile lor de Buburuza și Motan Noir. Adrian știa că e îndrăgostit de Buburuza dar de când a aflat că e Marinette a devenit foarte obsesiv de ea intr-u...