#7 Când va fi nunta??

336 17 7
                                    

"Nunta va fi pe 21 Aprilie, e bine așa Adrien??"
"Daa e perfect așa ❤!!"
"❤❤❤ te iubes mult Adrien!!"
"Și eu Marinette♥♥♥!!!"
"Ăăăă, Adrien ar fi bine să punem domnișoarele de onoare fete care le știm și vom pune numai 2 atât!!"
"Păi ok dar pe cine??"
"Pai una Alya iar a doua nu stiu ăăă Natalie servitoarea tatălui tău!!"
"Da sunt de acord dar Alya are 20 de ani și Natalie are 40 de ani cum facem cu rochiile??"
"Le ducem la croitorie să ia măsurile și aceleași rochi nu mă gândesc că rochiile să fie diferite!!"
"Da ai dreptate dar hai sa mergem acasă la mine să-i spunem lu Natalie, ăăă și cavaleri de onoare??"
"Sunt de acord să mergem la tine acasă să-i spunem lu Natalie și cavaleri ăăăă Nino și tatăl tău mie mi-ar plăcea, ție nu??"
"Ba da îmi convine ăăăă și să-i spunem și lui tata ca e cavaler de onoare !!"
"Hmmm Adrien dar noi nici măcar nu i-am spus că ne căsătorim dabia să-i spunem că-i cavaler de onoare!!!"
"Da ai dreptate o să-i spunem când ajungem acasă"



______________________________________________________

Acasă la Adrien

"Hey tata pot să te întreb ceva ??"
"Sigur fiule ce e??"
"Vrem să fi cavaler de onoare la nunta noastră pentru că o să ne căsătorim !!!"
"Fiule nu stiu ce sa zic.........!"



În cap următor vedeți ce se întâmplă și dacă Gabriel Agrest îi lasă să se căsătorească!!
Va pup dulce pe toți sper sa va placa capAdrianaButusina2,OueenOfDarkness,Ioana_B23,Ladydance75AndreeaLove,ana171819!!!

Marinette si AdrienUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum