"Dar ce sa întâmplat cu miraculosul lui tata"
"Miraculosul tatălui tău a fost desființat cu ani în urmă după ce mama ta a murit tatăl tău sa dus în ultima lui misiune și fiind ca nu ia reușit misiunea el si miraculosul lui au fost respinși miraculosului ia fost tras numele dar ambi miraculosi sunt în casă dar numai miraculosul mamei tale mai are nume si mai e „valabil" , deci intr-un cuvânt ști de ce tatal tău e așa de protector!!!"
"Da am înțeles totul Marinette , dar în ce cameră sunt miraculosi??"
"Ambi miraculosi sunt în fosta cameră a mamei tale !!!"
"Aaaa acum hai acolo și să vorbesc cu tata!!!"
"Adrien poate nu va fi ocazia bună să-i spui acum mai așteaptă !!!!"
"Nuuu, în niciun caz acum mă duc să vorbesc cu tata si apoi mă duc după miraculosi și tu vi cu mine!!!"
"Pai dute dar eu nu vin!!!!"
"De ce???"
"Nu vreau !!!"
"Ba da Marinette o să vi !!!"
"Ok bine!!!"Perspectiva lui Adrien
"Tata nu îmi vine să cred niciodată nu miai spus asta și nici nu cred că aveai de când sa imi spui??"
"Adrien stai puțin ai aflat ceva ??"
"Da, niciodată nu miai spus că tu ai fost Chat Black și mama Lady Pena!!!"
"Da fiule e adevărat iartama, te rog!!!"
"Niciodată, acum spunemi unde e camera mamei, acolo ai ascuns ambi miraculosi,nuuuu!?"
"Da e adevărat, prima ușă pe dreapta!"Perspectiva încheiată
Perspectiva Marinettei (scuze dar nu îmi să scriu lui la fata si deea am pus Marinettei)Îmi face semn tatal lui Adrien să vin către el!
"Marinette te pot întreba ceva?"
"Desigur domnule Gabriel"
"Ăăăă mă întrebam de unde știe Adrien ca eu si mama lui eram eroi?"
"Scuzatima ca i-am spus dar de la mine"
"Tu de unde ști, și nui nimic trebuia să se afle cândva"
"Pai eu si cu Adrien suntem eroi eu sunt LadyBug iar el Chat Noir!"
"Aaaa deci bănuielile mele sunt confirmate, deci deea lipsea Adrien seara de acasă și uneori de la școală, și tu cred că faci la fel cu părinți tai, nu??"
"Da aveți dreptate si eu fac la fel, dar va rog să nu vă supărați pe Adrien cred că și dumneavoastră ați făcut la fel cu părinți dumneavoastră !!!"
"Da asai și eu am făcut la fel Marinette dar îți promit că nu mă mai supăr, și te rog nu îmi mai spune domnule sau dumneavoastră spunemi Gabriel, ok si acum dute la Adrien!!"
"Da așa voi face în ambele chesti, pa!"Perspectiva încheiată
"Adrien ești ok ce ai descoperit unde sunt miraculosi?"
"Marinette miraculosi.......ăăăă!!!"
"Ce e Adrien zi ce sa întâmplat cu miraculosi????"
"Miraculosi sunt pe pat dar nu sunt..........!"Următorul cap. la 5 voturi va pup ♥
CITEȘTI
Marinette si Adrien
Hayran KurguO fata de 18 ani ani care este împreună cu Adrian de 3 ani . Sunt împreună de când au aflat identitatile lor de Buburuza și Motan Noir. Adrian știa că e îndrăgostit de Buburuza dar de când a aflat că e Marinette a devenit foarte obsesiv de ea intr-u...