1.

186 8 0
                                    

HOLLY
"Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" probudil mě ten nejhorší zvuk na světě. Zastavila jsem budík, ale ještě jsem nehodlala vstát z mé vyhřáté postýlky. "Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" po pěti minutách se to ozvalo znovu. Vypla jsem tu příšernou věc a zalezla do koupelny, namalovala jsem se a učesala. Pak jsem zašla ke své obrovské skříni a hledala něco na sebe.

Asi po půl hodině jsem se rozhodla, oblékla jsem se a seskákala dolů po schodech. "Ahoj Rose" pozdravila jsem chůvu mé čtyřleté nevlastní sestry "dobré ráno Holly, co si dáš k snídani?""jenom jablko, spěchám" vysvětlila jsem jí, proč se pořádně nenajím, popadla batoh a šla do školy.
...

Konečně tři. Řekla jsem si když skončila poslední hodina. Musela jsem spěchat dneska má ségra páté narozeniny a já musím být brzy doma.

Když jsem vešla do domu už jsem slyšela sestřin smích. "Mám narozeniny, Holly už mám pět" přiběhla za mnou a objala mě kolem pasu. "Pojď musíš vidět můj dort!" Vzala mě za ruku a táhla do kuchyně.

Navečeřeli jsme se, Molly sfoukla svíčky, rozbalila si dárky, a poté sme si sedli na gauč a zahájili naši tradici. Už od Mollyiných prvních narozenin jsme si pouštěli video, které ukazovalo předcházející rok jejího života. "Sakra" sykl tata "co se stalo?""ale, jenom jsem vzal špatný cédéčko mohla by si prosím skočit pro to správný?""Jasně tati" odpověděla jsem, vyběhla nahoru po schodech a zalezla do komory.

Prohrábla sem první krabici co jsem viděla, byly tam fotoalba, hodněkrát jsme si prohlíželi rodinný fotoalba, ale úplně nahoře bylo jedno co jsem nikdy neviděla. Bylo celé bílé a přímo uprostřed bylo srdíčko a v něm fotka dvou malých dětí. Vytáhla jsem ji a pořádně si ji prohlédla. Všimla jsem si že z druhé strany bylo něco napsané otočila jsem ji a koukla se "Holly a Harry 7.7.2000" .

Dvojčata Kde žijí příběhy. Začni objevovat