7.

103 8 0
                                    

HARRY
Byli sme úplně všude. Prošli jsme snad všechno zajímavý v New Yorku a teď jsme seděli v parku na lavičce a povídali si. Nikdy jsem neměl kamarády a nikdy jsem po nich nějak extra netoužil, ale teď jsem si povídal s Holly a bylo to něco skvělého. Přišlo mi že mně rozumí, i když mě zná jenom jeden den baví se se mnou jako by mě znala celý život. "... ale nikdy sem se to nenaučila i když jsem moc chtěla neměla sem nikoho kdo by mě to naučil" vrátil jsem se zase do reality "co ?", protože jsem ji nevnímal tak jsem neměl ani tušení o čem to tady mluví "no na skateboardu. Říkala sem že neumím jezdit na skateboardu, poslouchal si mě vůbec?" Aha už chápu o čem mluví "no já bych tě na něm klidně naučil jezdit" navrhl jsem jí "vážně ty to umíš? A fakt bys mě to naučil?" "no klidně když budeš chtít" "no jasně že bych chtěla".
------------------------------------------------------
Stavili jsme se u mě doma pro skate a vrátili se do parku "takže napřed musíš přijít na to, kterou nohu máš odrazovou" "a na to přijdu jak?" "no prostě si na ten skate stoupneš a odrazíš, pak to zkusíš stejně jenom na druhou nohu a na kterou ti to půjde líp tak ta bude odrazová" "aha, chápu" stoupla si na můj starej skateboard a chtěla se odrazit "počkej stojíš moc vzadu spadla bys dozadu musíš si stoupnou víc dopředu ať po tom jak tam budeš mít obě nohy tak stojíš uprostřed" "jo aha, tak jo" naskočila na skate ja ji chytl za zada a za ruku chvilku jsem ji vezl a pak pustil aby jela sama, jela sice pomalu, ale jela "já jedu" křičela jako by to bylo to nejlepší v životě "já jedu" díval jsem se na ni a vzpomněl si na sestru, bylo by skvělé kdybych to takhle učil svoji sestřičku "Harry jak se to zastavuje ? prosím tě zastav to" rozběhl jsem se za ní "prostě seskoč" "ale co když spadnu? " "ale neboj nespadneš, seskoč" "neseskočím mám nový rifle!" Zakřičela "no a?" zeptal jsem se jí když sem za ní doběhl a zastavil skateboard "nechci si je roztrhat" najednou ji v kapse začal zvonit mobil "promiň, Haló mami...jo jasně už jdu...Tak jo...ano neboj...jó tak čau" vypnula hovor "už musím jít uvidíme se zítra ve škole ?" "Jasně, ahoj" "tak čau" zamávala mi a odešla. Zvedl jsem svůj skate ze země a šel domů.

Dvojčata Kde žijí příběhy. Začni objevovat