HARRY
Bylo půl osmé a já vycházel z domu. Dneska se mě do školy vůbec nechtělo, večer jsem nemohl spát, usnul jsem asi ve tři a vstával jsem už o půl sedmé což znamenalo že jsem právě teď nesmírně unavený a těším se jak příjdu domů ze školy, lehnu si a budu spát až do druhého dne.Konečně jsem došel ke škole, našel jsem svou skříňku a ve třídě si sedl na své obvyklé místo úplně vzadu.
''Ahoj'' zaslechl jsem vedl sebe teď už mě dobře známý hlas. ''Čau Holly, jak se dneska máš?'' ''Dobře, krásně jsem se vyspala. Co ty?'' ''Já jsem se vyspal hrozně, takže moje nálada není nic moc.'' Dořekl jsem a zrovna zazvonilo tím pádem do třídy vletěla naše učitelka občanky.
''Dobré ráno třído, jak se dnes máte?'' Zeptala se, ale všichni sme věděli, že jí to ani nezajímá. Dokázala nám to tím, že nám nedala ani prostor na odpověď a už si mlela svý.
''Včera večer, když jsem usínala...'' no skvělý další kdo se vyspal do růžova ''jsem si uvědomila, že jste ode mne dlouho nedostali žádný projekt a tak jsem se rozhodla vám jeden zadat.'' třídou se ozvalo protestující mrčení ''Ticho! Bude to projekt na téma Rodokmen, každý z vás vypracuje rodokmen své rodiny a ja vám to pak samozřejmě oznámkuji.'' Dokončila svůj čtvrt hodinový projev a já jsem se rozhodl že dospím to, co jsem včera večer zanedbal, protože mě to vůbec nezajímalo.
ČTEŠ
Dvojčata
RandomHolly adoptovala bohatá rodina v New Yorku. Žije si svůj krásný život bez starostí s pocitem ze nikdo z její biologické rodiny už nežije, ale co když zjistí ze má bratra ???