2.

117 9 0
                                    

HARRY
"Dělej nastup si!" Zakřičel na mě Frank. "Vždyť už jdu" řekl jsem otráveně a nastoupil do prastarýho auta.

Jeli jsme asi čtvrt hodiny než jsme dorazili na sociálku aby mě poslali do nové pěstounské rodiny. Nenáviděl jsem to, pořád přecházet po nějakých rodinách, nikde mě neměli rádi dělali to jen pro prachy, ale myslím že to tak dělá každý. Taky proč by jim mělo záležet na šestnáctiletým klukovi bez rodiny?

Vystoupil jsem z auta a sedl si v čekárně před Maxovou kanceláří. Max byl asi jediný člověk na světě kterému jsem nebyl protivnej, vlastně si myslím že mě má i docela rád, i když nemusí je to sociální pracovník který měl to štěstí že mě dostal na starost.

Vytáhl jsem si svojí peněženku a vytáhl starou fotku. Byl jsem na ni já se svojí o deset minut mladší sestřičkou Holly, alespoň že ona se má dobře. Nad tou představou jsem se musel pousmát. "Harry pojď dovnitř" řekl Max zrovna když Frank vyšel z kanceláře "sbohem šmejde" pošeptal mi do ucha zrovna když šel kolem mě. Kretén. Zašel jsem do Maxovi kanceláře "takže kam mě pošleš tentokrát?""našel jsem ti pěstounskou rodinu v New Yorku""v New Yorku? To je strašně daleko""to sice je, ale budu k tobě upřímnej, nikdo jinej tě nechce. Budeš tam rok takže půjdeš do školy a třeba si najdeš i nejaký kamarády""jo jasně možná i holku, práci a začnu tam nový a šťastný život." Řekl jsem sarkasticky.
------------------------------------------------------

Vystoupil jsem z autobusu a uviděl celkem sympatickou paní která se ke mě přibližovala. "Ahoj ty budeš Harry Smith že? Já jsem tvá pěstounská matka Elizabeth, ale říkej mi mamy". "Těší mě" podal jsem jí ruku a usmál se.
Že by konečně někdo normální.

Dvojčata Kde žijí příběhy. Začni objevovat