Kendim bulduğum bir hikaye bu umarım beğenirsiniz😘😘😘
Umut Soray(Berk Atan): 22 yaşında. Ünlü bir iş adamının torunu dedesi 17 yaşına kadar bakmış ondan sonrada ölmüştür ancak Umut o ölmüş dedesinin o koca mirasının 5/1'ini sahiplenerek onunla yetinmiştir. Birde kardeşi gibi sevdiği üniverste arkadaşı Derin var. Sonradan tanışsasa onu da kardeş gibi gördüğü Sinan var. Sinan Masal'ın abisi olan evli bir adamdır. Umut dedesinin ölümünden sonra yeni eve taşınmıştır. Derin'in ailesi İstanbul'dan yurt dışına taşınmışlardır. Derin'in aşırı ısrarları üzerine Derin İstanbul'da kalıyor ve Derin ve Umut aynı evde yaşıyorlar. Umut Türkiye'nin sayılı çapkınlarından biridir ancak bütün bunlara değecek kadar yakışıklı bir erkek. Yaşadağı acıların aksine egoist, şımarık, zeki, muzur ve sapık bir tiptir. Hayatında edindiği en uzun ilişkisi yarım gün sürmüştür. Ayrıca Derin ile birlikte beraber bir şirket yönetiyorlar.
Masal Aksoy(Burcu Özberk): 20 yaşında Saf, temiz, çocuksu, tatlı, neşeli insanlara neşe veren, deli dolu bir genç kız. Hayatında arkaşları çoktur ancak yanlızca üç arkadaşına dost kardeş muamelesi yapar. Arkadaşları Zeynep, Aylin ve Cansu. Cansu Masal ile aynı iş yerinde çalışıyor. Masal'ın maddi durumu pek de iyi değildir. Bir de Masal'a hayali arkadaşlık eden Emir var. Emir onun ilk hoşlandığı çocuk ama yaptığı bir araba kazasında ölmüştür(Hayalinizde canlansın diye söylüyorum bu rolde Berk Cankat var). Araba kazası denizde olduğu için Masal sudan da denizden de korkar. Garsonluktan kendi parasını kazanıyor ve abisiyle girdiği iddaya göre en yakın zamanda kendi evini tutacaktır. Masal'ın annesi beyin tümöründen ölmüş babası bir anda ortadan kaybolmuştur. Masal abisi Sinan ve erkek kardeşi Can. Haaa birde yengesi yani abisinin karısı Yeşim. Masal ile yeşim çok iyi anlaşırlar. Yeşim Masal'dan 3 yaş daha büyük. Masal ile Zeynep Liseden arkadaşlar. Zeynep aynı zamanda Derin'in kız kardeşi. Aylin ise mahalleden arkadaşı Masal'ın. Aylin'le Masal daha sonradan arkadaş olmuşlar. Zeynep ile Aylin birbirini daha tanımıyor. Masal, Zeynep ve Cansu beraber üniversiteye gidiyor.
Derin Dorgun(Kerem Bursin): Umut'un aksine tam bir aşk adamıdır. Zeki ve sempatik bir insandır. Derin eski sevgilisinin kendisine yaptığı şeylerden dolayı kız olarak hayatında sadece kardeşi Zeynep ve kardeşinin arkadaşı Masal. Ancak Masal'dan hoşlanıyor. Derin'in ailesi varlıklı ve bir o kadar da mutlu bir ailelerdendir. Ailesi yurt dışına gittiği için kardeşi Zeynep Masal'ın çok yakınında bir eve taşınmış kendisi de Umut ile ayrı eve çıkmıştır.
Aylin Serin(Büşra Develi): Masal'ın her ne kadar en yakın arkadaşı olursa olsun Masal'ı kendine düşman edinmiş bir kız. Ancak bir o kadar da hırslı ve cesur bir kızdır. Dikkat çekmeyi sever. Aile reisi olan babası onu o kadar fazla sıkıştırır ki neredeyse bütün hayatını babasından gizlemektedir. Ailesiyle sürekli kavga eder. Ecden kaçar ve bir ton arıza çıkaran bir genç kızdır. Masal'ı düşman gibi görmesinin sebebi hayatta eline geçen herşeyi onun elinden aldığını düşünmesidir. Eskiden aşık olduğu bir çocuk aynı zamanda sevgilisi Masal'a aşık olduğunu söylemiş ve bu sebebden dolayı Aylin'den ayrılmıştır. Aylin de bunun bedelini Masal'a ödetmeye çalışır. Ve (söylemiycektim aslında ama çatlaycam vallahiii!😂😂) Aylin'in eski sevgilisi Derin'dir.
Zeynep Dorgun(Demet Özdemir): Masal'ın en yakın kankisii hatta kardeşii o da en az Masal kadar deli dolu bir kız Derin'in Masal'dan hoşlandığını biliyor ve Derin'i ve Masal'a ayarlamaya çalışıyor. Selim'den çok hoşlanıyor. En az Masal kadar da tatlı bir kız.
Cansu Alır(Nil Özkul): Masal ile aynı cafede çalışıyorlar. Masal, Zeynep ve Cansu çok yakın arkadaşlar.(Aylin mahalleden olduğu için onunla ayrı takılıyorlar)
Sinan Aksoy(Serhat Teoman): Her ne kadar evli olursa olsun en az Umut kadar çapkın bir tiptir. Karısı Yeşim'i gerçekten çok seviyor ve ondan vazgeçmek aklının ucundan bile geçmiyordur. Sinan kendi cafesinde yöneticilik yapıyor tabi Yeşim ile birlikte.
Yeşim Aksoy(Dilara Aksüyek): Aksoy ailesinin ilk gelini Sinan'ın eşi Masal ve Can'ın yengesi. Masal ile araları gerçekten çok iyi. Masal'ı sırdaşı gibi görüyor ve yaşadığı herşeyi ona anlatıyordur. Can'ı da kendi kardeşi gibi görüyor. Sevimli, kıskanç ve sabırsız ancak zeki ve neşeli bir tiptir Yeşim.
Can Aksoy(Metehan Sezer): Sempatik, sevimli, ablası Masal ve abisi Sinana inanılmaz bir bağlılığı var. Dürüst uslu ve zeki bir çocuktur kendisi.
Selim Yıldırım(Emre Yanık): Masal'ın yakın arkadaşlarından biri. Maddi durumları gayet iyi. Eğlenceli ve şakacı bir insan. Masal'ı çok sever kendi kardeşi gibi görür , Masal'ın arkadaşı Zeynep'ten hoşlanıyor fakat ikisode birbirini sevdiğini söyleyemiyor. Spor salonunda çalışıyor.
Danger!😂😂😂
Tam tamına 749 kelimelik bir tanıtım oldu umarım hikayeyi beğenirsiniz bu arada Masal ile Umut birbirini tanımıyor. Selim ve Masal arkadaşlar çocukluk arkadaşı.Arkadaşlar sizce çok mu klişe oldu bu kitap?
Hepiniz seviliyorsunuz öpüldünüz canoolarımmm😘😚❤💗💓💕💖💞💘💌💍💎Yorumlar, yorumlar, yorumlar hepsi burayaa!😂👇👇👇
Sınır;
4 vote
1 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR UMUDUN MASALI
RandomAklıma gelen fikirlerle burada BurBerk'e ait yeni senaryolar ve dizi şeklinde yazmaya karar verdim umarım kitabımı beğenirsiniz. İyi okumalar!☺