Masal'ın Ağzından;
Uyandığımda saat 6.30'du.
Benim işde okul da bugün tatil olduğu için biraz dışarı çıkıp hava almaya karar verdim. Ayy acaba Aylin ve ya Zeynep'imi arasam yaa gerçi Zeynep bu saatte uyanmaz. Neyse ben üstüme pembe omzu açık t-sirt ve altınada convers'larımı giyinerek evden çıktım. Makyaj yapmayı sevmediğim için saçımı kıvırcık bırakıp evden çıktım. İstikamet Aylin'cağızımın evi!😂 Ben Aylin'in evine giderken Aylin karşıma çıktı. Daha bana selam vermeden söze başladı;A: Masal babam seni aradı mı? Aradıysa ne dedin? Yaa ben akşam evden kaçtım. Aramadıysa ama ararsa sizde olduğu mu söyle olurmu?
M: Aylin sakin, baban aramadı. Ama merak etme ararsa bizde kaldığını söylerim.
A: Hahh iyi, e söyle zaten yoksa babam beni keser. Neyse yaa hadi biryerlere gidelim ben çok sıkıldım.
M: Tamam hadi.
Beraber en yakın yerdeki Deniz cafeye yani abim ve Yeşim'in beraber işletiği cafeye gittik. Yeşim beni görür görmez boynuma atladı. Sonra geri çekilerek Aylin'i süzdü. O tam bir şey diyecekken ben lafa girdim.
M: Yeşimm abim yok mu nerede kaldı yinee?
Y: Ayy hayatımm nerede olucak yine uyanmıyor kış uykusuna yattı mübarek!
Sonra biz gülerken Aylin'in bir yere oturmuş garsonla konuştuğunu gördüm. Bu ne hız yaa! Yemek istiyor galiba.
Y: Masal kim bu kız neyin oluyor senin?
M: Yaaa sana bahsetmiştim yaa Aylin diye işte o kız Aylin'in ta kendisi.
Y: Haa şu yakın arkadaşın olan mı ne biliyim bende can düşmanın felan sandım o nasıl bakış ayoll!
M: Ayy Yeşim abarttın bence hem merak etme iyi kızdır tanışmak istiyorsan gel beraber oturalım.
Y: İyi bakalım oturalım esas kızımız nasıl bir insanmış görelim.
Beraber Aylin'in yanına gittik. Aylin de bugün birşeyler var ama neyse ben sonra onun ağzını ararım.
M: Aylin'cim tanıştırmayı unuttum Yeşim yengem hani sana bahsetmiştim yaa.
A: Haaa hatırladım şu meşhur Yeşim. Aksoy ailesinin ilk gelini öyle değil mi?
Y: Sende şu meşhur Aylin olmalısın değil mi?
A: Ta kendisiyim.
M: Aylin sen bişeyler söyledin mi? Hahh bu arada Yeşim ve abim aynı zaman da bu cafenin sahibi.
A: Hmm iyişmiş e o zaman bu yiyeceğimiz yemekler senden öyle değil mi?
Y: Tabii canımm tabii.
Dedi yarı kaşları çatık bir şekilde tam eyvah ortam geriliyor diyecekken abim geldi. Uyandı koca ayıcık!
S: Günaydım millet; diye bağıdı sığır!
M: Günaydın koca ayı.
S: Günaydın prenses. Günaydın aşkım.
Y: Günaydın. Niye bu kadar uyudun ki valla bir an kış uykusuna yattın sandık.
S: Ha! Ha! Ha! Ayy aman ne komik. Neyse Masal sen eve git söyle Merve ablaya akşam için bişeyler yapsın.
M: Niye ne var ki akşam?
S: Haaa ben size söylemeyi unuttum değil mi? Yaa akşama bizim çocuklar yemeğe gelecekler. Böylece sizde tanışmış olursunuz hem de akşamları neden sürekli dışarı da olduğumu anlamış olursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR UMUDUN MASALI
РазноеAklıma gelen fikirlerle burada BurBerk'e ait yeni senaryolar ve dizi şeklinde yazmaya karar verdim umarım kitabımı beğenirsiniz. İyi okumalar!☺