Capitolul V

34 3 1
                                    

stiu , stiu..... dupa un an m-am hotarat sa mai scriu si eu ceva inutil.... stiu ca nu o sa citeasca nimeni , dar na ....

Camera arata ca una de hotel.Era imensa!Am pasit inauntru smitindu-ma putin ciudat.Peretii erau acoperiti cu tapet gri , patul din lemn negru era asezat in mijlocul camerei langa care se mai aflau o nopriera , un birou micut si un scaun.Deasupra noprierei era agatata o oglinda rotunda , iar cand am ajuns in fata ei aproape am tipa.Parul meu arata de parca nu a intalnit dusul de ceva timp , aveam o rana urata de vreo 5 centimetri deasupra sprancenei , sange uscat pe bluza si blugii meu erau acoperiti de ceea ce speram sa fie noroi.

Fara sa mai stau pe ganduri am mers in baia din camera , mi-am aruncat hainele pe unde am apucat si am sarit in dus.Senzatia apei calde pe pielea mea era ca o binecuvantare.Dupa ce am iesit , am luat un halat alb pe care l-am vazut agatat de cuierul de pe usa si am deschis dulapiorul de langa oglinda. Acolo ura cele mai ciudate vopseluri pe care le-am vazut.Un blond oxigenat , un roscat tipator si un negru taciune.Cum nici una dintre ele nu pareau prea normale , am hotarat sa amestec blondul cu roscatul.Oricum , parul meu negru nu are cum sa devina blond.

Amestecul a capatat o nuanta stranie de portocaliu.Am ezitat de vreo doua ori iar a treia oara , fara sa ma mai gandesc am inceput sa o intid in to capul.Mi-am pus un prosop in cap si m-am intors in camera.

Langa pat era o valiza albastra de care era agatata o eticheta pe care era trecut numele meu.Am deschis valiza si am avut surpriza ciudata sa gasesc inauntru hainele cu care venisem la bunici.La gandul bunicilor mei , suvoaie de lacrimi au inceput sa mi se rostogoleasca pe obraji.Imaginea lor intinsi pe podea , cu fetele acoperite de sange si figuri pe care inca se putea citi oroarea era inca incandescenta in mintea mea , dar sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de un ciocanit in usa.

M-am ridicat stergandu-mi lacrimil de pe obraji si m-am indreptat spre usa.Acolo era fata cu ochii portocalii - Rebecca , din cate imi amintesc , cu un platou cu fructe am mana si cu un zambet cald . Cred ca expresia ei a fost cel mai placut lucru pe care l-am vazut in ultimele zile.

-Hei!Eu sunt Rebecca , spune si imi intinde o mana.

-Hei! Stefany , dar lumea imi spune Stef , spun luandu-i mana si tragandu-o in camera.

-Oooooo! Destula forta pentru o fata asa mica!

-Heiii , nu sunt mica!

-In fine , spune printre chicote . M-am gandit ca af fi bine sa ne cunoastem si noi un pic tinand cont ca o sa locuim impreuna.

-Da...

-De unde esti ?

-Kingstown.Tu?

-Uuuu , ai batut cale lunga! Eee , eu sunt de prin zona. Londra.

-Tare!

-Si... ce culoare te-ai vopsit?

-Fir-ar!aproape urlu alergand in baie .

-Sa presupun ca ai uitat de vopsea ?

-Cam asa ceva! strig la ea de sub jetul de apa al ghiuvetei.

-Si pana la urma ce culoare e ?

-Paai , am combinat blond cu roscat , sa vad ce iese.

-Hmmmm , indrazneata incercare . Si vrei sa vezi un film diseara ?zice in timp ce rontaie dintr-un mar.

-Sigur!

-Stii ce ? Cred ca ar cam trebui sa te grabesti . Cina e in 15 minute.

-Serios ?!?

Am oprit jetul de apa si am ridicat capul cu ochii inchisi de fraica sa nu vad in oglinda o eu cu dumnezeu stie ce culoare trasnita in par . Am deschis incet ochii , mai intai unul si apoi celalalt pentru a vedea ca nu era atat de rau . Parul meu avea o nuanta draguta de maro-roscat care imi scotea in evidenta ochii negrii , dar care arata destul de naturala . Ca sa fiu sincera , arata mai bine decat negru.

-OH MY GOD ! Arati genial !

-Multumesc mult , Mylady! ma prostesc incercand sa imit accentul britanic.

-Noi clar o sa fim prietene !

-Cu siguranta !

Dupa ce am iesit din baie eram imbracata si gata sa cobor . Pana sa ies pe usa insa , m-a prins de maneca si m-a tras inapoi.

-Ce faci ?

-Ai un par trasnest , dar ar arata si mai bine impletit.

-Oh , nu avem timp !

-Stai jos si taci ! in 2 minute o sa fii gata!

-Ai face bine sa ....

-Gata!

-Ce?

-Hai sa mergem ! Sunt lihnita !

Cand ma uit in oglinda , vad ca am un spic de grau superb. O sa imi ia ceva timp sa ma obisnuiesc cu parul saten , dar spicul ala arata foarte bine.

-Doamne! Ai maini magice !

-Bine , bine ! Ma iubesti si vrei sa fim cele mai bune prietene, dar hai sa mergem pana nu mor aici de subnutritie !

-Nu ai nici o sansa.

Am inceput sa radem amandoua in timp ce coboram scarile spre bucatarie. Acolo , toti erau asezati in jurul unei mese rotunde , iar singurele locuri libere erau intre Taylor si Jane , asa ca eu m-am asezat langa Taylor , iar Rebecca intre mine si Jane . Frate , fata aia ma sperie rau! 

Cina a decurs intr-o liniste ciudat de apasatoare.La un moment dat , dupa ce a terminat toata lumea , John s-a ridicat in picioare si ne-a cerut sa fim atenti la ea . Nu ca am fi avut alt ceva mai bun de facut . 

-Deci , dragii mei , va pot avea un minut atentia ? cand a vazut ca nu spunem nimic , a continuat . Cum educatia e ceva extrem de important pentru niste copii de varsta voastra , am hotarat ca ar fii benefic pentru voi daca ati merge la liceu aici . 

Dupa aproape trei minute in care nimeni nu a spus nimic , tipa varcolac , Jane a inceput sa vorbeasca. 

-Pai nu ar trebui sa ne ascundem? Daca iesim asa in vazul tuturor nu e periculos ? spuse pe un ton ciudat de dulce . Dupa privirile pe care mi le arunca , ma asteptam sa maraie in loc sa vorbeasca .  

-La asta v-ati gandit toti , nu-i asa ? Pai , nu consider ca e periculos dat fiind faptul ca v-ati vopsit parul , o sa purtati lentile de contact si o sa fiti inregistrati sub nume false .  

Abia dupa ce a adus vorba de par am realizat ca parul lui Kim era acum saten inchis , la fel ca al lui Taylor , iar Eathen avea parul negu precum pana corbului . Ceilalti nu isi schimbasera culoarea . Am presupus ca au facut deja asta cand au ajuns aici . 

- Acum ca ati terminat de mancat si eu de vorbit , puteti merge in camere , in living sau in curte dar , va rog sa nu parasiti curtea. 

Toti ne-am ridicat si am parasit bucataria.Exact cand sa urc pe scari , am simtit ca m-a prins cineva de maneca si m-a tras intr-o parte mai intunecata a holului. 

-Cei nai...?Jane? 

-Auzi , micuto ? Nu stiu cum ai facut de ai aterizat tu aici , dar ai face bine sa nu faci valuri .  

-Poftim ? 

-Nu mai fa proasta , ca ma evervezi mai rau ! 

-Jane , nu fac pe proasta ! Astazi te-am cunoscut si nu imi aduc aminte sa-ti fi facut ceva !deja incepusem sa tip la ea . 

-Fetelor , e toul in regula ?intreaba Taylor cu o fata confuza urmar de Eathen si Rebecca .  

- Da, ea tocmai pleca , spuse Jane impingandu-ma . 

Am plecat fara sa ma uit la nimeni . Toata chestia asta e un mare rahat ! Serios , acum ! Ce naiba caut eu aici ? Astia sunt tacaniti . Am alergat in "camera mea" . Am sarit in pat si am inceput sa urlu . Nu ar trebui sa fiu aici ! Cu cat plangeam mai tare , vederea imi devenea din ce in ce mai incetosata , si intr-un final am adormit .

Hush...Where stories live. Discover now