Restul orelor au decurs la fel de aiurea ca si chimia , iar intr-un final care parea la un catralion de ani lumina , a sosit si pauza de pranz .
O data ce am intrat in cantina , zumzaitul din camera mi-a umplut urechile . La un moment dat , l-am observat pe Eathen cu Jane urcata literalmente peste el , Rebecca si Simon stateau amandoi la o masa certandu-se si necajindu-se pentru a mia oara , iar Taylor statea la masa cu echipa de fotbal si majoretele . Nu era nici urma de Alan , clar nu ma puteam baga in vreunul din grupurile astea , asa ca m-am indreptat spre curtea din spate .
Bancile din fier forjat impodobeau mica dumbrava . Copacii lasau umbre lungi si ascutite , iar iarba care trebuia taiata fosnea usor in timp ce mergeam . Pana sa ma asez pe una din banci , am aruncat instinctiv o privire in jur . La un moment dat am vazut o umbra ciudata in spatele unui tufis mai mare .
Din moment ce nu imi era asa foame si mai aveam vreo douazeci si cinci de minute , m-am hotarat sa arunc o privire . Cand sa ajung la misterioasa fantasma , aceasta a luat-o la fuga .
-Hei , tu ! Stai ! Nu am degand sa iti fac vreun un rau ! am strigat in timp ce alergam dupa ea . Dupa silueta , parea o fetita de maxim opt ani ce alerga desculta si singura printr-o padure .
Cand a ajuns in dreptul unui stejar batran si diform s-a oprit stand cu spatele la mine .
- Ce faci singura pe aici ? Si de ce fugi de mine ? o intreb incercand sa imi trag sufletul . Tot ce puteam vedea de la spate era o claie de par lung negru precum taciunele , usor ondulat . Purta o rochita deschisa la culoare si cam ponosita , in picioare neavand nimic inafara unor sosete rupte cu dantela sub genunchi .
Cand am aruncat o privire mai atenta , am observat cateva pete de noroi .
-De ce nu te intorci si imi raspunzi , micuto ? Vreau doar sa te ajut .
Incercam sa ii vorbesc cat mai bland in speranta ca nu o va lua la fuga din nou. Paseam usor spre ea , iar vantul adia aievea facandu-mi pielea de gaina .
Cand am atins-o , o senzatie stranie mi-a trecut prin tot corpul , insa ceea ce am vazut a intrecut totul .
Ochii ei erau de un stacojiu incandescent , iar pielea ca de portelan era patata de sange uscat . Parul ii era si mai ravasit privind-o din fata . Claviculele erau acoperite cu semne ce parau rupte din cartile pagane , care continuau in jos pe maini si picioare . Mai presus de toate acestea era faptul ca fata eram...eu . Trasaturile ei erau exact asa cu le aveam eu cand eram mica .
Din buzunarul rochitei sale jerpelite a scos ceea ce parea a fi un fel de talisman . O cruce celtica combinata cu i stea neagra precum smoala , prinsa de un lantisor argintiu .
Fara sa imi dau seama , fetita s-a intins si mi-a pus medalionul la gat . Raceala metalului a inceput sa devina din ce in ce mai fierbinte si am putul observa ca incepeau sa imi apara pe piept , maini si picioare aceleasi semne ca ale ei . Simteam ca spatele a inceput sa ma manance si sa ma arda in zona omoplatilor .
Tot ce se intampla incepea deja sa ma doboare . Viata asta se derula mult prea repede pentru mine . Nu mai intelegeam nimic . Imi doream doar sa ma intorc la parintii mei in Kingstown .La gandul parintilor mei , lacrimi fierbinti au inceput sa imi siroiasca pe obraji . Vroiam sa ii simt aproape si sa ma apere de toate astea .
Dupa ce le-am sters cu maneca camastii , am vazut pete rosii precum sangele acoperind materialul alb . De-a dreptul infricosata , mi-am ridicat privirea spre fetita , dar tot ce am putut auzi a fost :
-...sanctus espititus... dupa care mi s-a rupt filmul .
Cand m-am trezit ma simteam ca si cum as fi fost lovita de un tir . Simteam ca sunt infasurata de niste cearceafuri moi care miroseau a curat . Am deschis cu greu ochii din cauza luminii puternice .
Am observat tavanul alb fragmente din cele intamplate lovindu-ma din plin . Cea mai arzatoare era imaginea fetitei cu ochii stacojii si chipul meu . Figura ei pare oarecum demonica , insa si angelica intr- un mod foarte straniu .
M-am ridicat incet in fund realizand ca eram in camera din casa lui John , hotarand sa ma gandesc la acestea mai tarziu . Am vazut ca inca purtam fusta de la liceu , iar in sus ramasasem doar in maioul negru pe care il purtasem pe sub camasa .
Dandu-ma jos din pat , m-am dus direct la oglinda . Pe langa parul ciufulit si rimelul intins , am vazut ca aveam la gat talismanul pe care mi-l daduse fetita si semnele acelea ciudate care mi se intindeau pe aproape tot corpul .
Am dat sa ma intorc , insa aproape am trantit oglina . Abia atunci am observat perechea imensa de aripi ce se ascundea in spatele meu .
Fara sa imi dau seama le-am intins si camera s-a intunecat brusc . Fiind intinse aveau aproape patru metri lumgime , cu pene lungi si lucioase .
Aratam precum moartea . Carcanele imi erau parca mai adanci si pielea mai alba.
Astea erau deja prea mult pentru mine . M-am prabusit incet pe pode si lacrimi sangerii au inceput sa imi curga pe obraji . Tot ce vroiam era sa merg acasa . La parintii mei , sa ii mai vad o data pe bunica si bunicul . Il vroiam pe Jym sa ma stranga in brate si sa imi spuna ca sunt surioara lui mai mica , ca va avea grija de mine si ca totul va fi bine . Aveam nevoie sa stiu ca totul va fi bine .
Toate aceste ganduri m-au secat de tot si incet , incet am picat intr-un somn abrupt si fara vise . Doream din toata inima sa ma trezesc urmatoarea zi in patul meu moale de acasa si sa o aud pe mama strigandu-ma la masa .
Vroiam ca povestea asta stupida sa se termine ...