Meet..

193 24 0
                                    

Semasa di Funfair.
Eunji jalan sambil megengam tangn V...
V hanya biarkan..
Sehinggakan gengaman tangan Eunji semakin erat...Chanyeol dan Seohyun dihadapan mata...Ternyata Chanyeol tidak puas ati...
"Eunji what are you doing here....sanggup kau menduakan ak..."tengking chanyeol..
"Oi hyung...hyung yg tinggalkan dia...sakitkan ati dia..senang2 Hyung nk marah dia..pikir dia x sakit ati ke apbila hyung cium seohyun yg talam sepuluh muka ni..."kata V..
"Ko jgn nk menyebok dan jgn nk kutuk seohyun..yes..memang ak cium seohyun...dan ak nampak eunji menangis...ak buat cam tu sebab ak dah x tahan dgn perangai Eunji...Ak xpernah dpt cium dia walau sekali..."kata Chanyeol..
"Hyung tau x dia fobia...dia fobia...V nak hyung lepaskan dia...biar dia dpt lupakan hyung..."minta V...
Eunji menangis x berlagu...seohyun ketawa didlm hati...
'Lagi cepat relay korg hancur lebih sng la keje ak..'-seohyun
"Oppa...mana pegi Pinky promise kita..."tanya Eunji..
"Ak dah xnak kau.....bla..ak ad seohyun yg cantik dan berhati mulia.."kata Chanyeol..
"Seohyun tu x sesuci yg hyung kata...V da kenal dia dri kecik...hyung memang bodo..org yg paling sempurna depan mata xnampak...setan kat seberg laut sana nampak...bodo betul..."kata V..
"Oppa kita putus..."kata eunji..kini terdengar esakan dari eunji...
"Bagus la eunji...memang ak nk kau bla dri hidop channie oppa...dia ckp dia terseksa couple gan kau..."kata seohyun lalu tersenyum senget..
"Seohyun jgn msuk campur...eunji memang ak nk putus gan kau pon..."kata chanyeol..
"Stop doing she crying to hard...you are stupid man...i will do your life broken..."kata V..
Eunji berlari sambil menangis teresak esak..hujan pula turun seperti memahami perasaan Eunji...Dia berlari tanpa henti...
Chanyeol p.o.v
'Kenapa ak rasa lain macam aek...betol ke ap yg V ckp...aish...ap ak da buat ni...ak rasa bersalah dan xsedap hati...'
"Seohyun...jom balik..."ajak ak..
"Ala oppa ni..kata nak berseronok..."kata seohyun..
"Oppa xde mood la...besok2 la...ye.."kata ak..
"Em...yela..."kata seohyun ..
Eunji p.o.v..
Ak berhenti di satu kawasan gelap...Kaki ku teramat lenguh..
Mata ku sembam..
"Oppa sejuk..."kata ku..
Flasback...
3 tahun yg lepas...
Eunji berlari dlm hujan..kerana amat marah terhadap chanyeol..sangup x tepon dia semalaman...sehingga di suatu tempat...sama tenpat yg eunji berdiri skarang ni...
Dia memangil nama chanyeol...sambil kesejukkan...datang seorg namja dtg memeluknya dri belakang.....org itu adlah chanyeol ...
End flashback
Ak duduk memeluk tubuh sambil menangis...teresak esak...nama chanyeol ku sebut..."chanyeol....chanyeol oppa....mana pergi pinky promise kita...oppa tipu eunji...oppa x fhm eunji...eunji fobia...sampaai hati oppa....i will never fall in love with you...walaupon oppa menangis air mata darah sekali ppon...eunji bodo..."kata ak seorg diri...
End p.o.v
Disisi lain..V mendengar segala galanya....dia menangis juga...xsanggup rasanya..melihat yeoja pertama yg membuatnya mengenali erti cinta menangis..
Dia dtg dan backhug eunji...
"Eunji...saranghae...jgn sedih lagi...opppa ad..."kata V...
V mengangkat Eunji dan membawanya balik ke rumah...

MianheyoWhere stories live. Discover now