2Tahun kemudian..
ChanYeol:Finally...
Suho:Lepas kita dah
Baekhyun:Hadapi
Kai:Segala
D.o.:Ring--
Sehun:--Tangan
Hayoung:Apa masalah nak cakap Putus2???
Eunji:Hurm..Entah la...jom gi amik budak2 tu..da habis showkan..
Chorong:Jom la..nnti rindu pulak
Naeun:Poyo main rindu2..tengok aku gan Namjoo swag je.
Bomi:Aq rsa kau lgi poyo
EXO:Apabila wanita berbicara..
APINK:-_-
.
.Bomi:Anak2 eomma..lepas nie nk pegi mna??
Baby:Nk mamam..
Eunji:Okay..Eomma Bbom belanja..
Chorong:Nape Eunnie rasa tak sedap hati??
Namjoo:Tak Sedap hati??
Pranggh
Kereta Apink yang dinaiki member apink hilang kawalan lalu jatuh kedalam gaung..
Exo's p.o.v
Suho:Hyung rasa tak sedap hati la..
Kai:Kai pon..
D.O:Aq rasa ada benda yang buruk akan berlaku..
Pranggh
Chanyeol:Bunyi apa tuh??
Sehun:Tu kereta Apink!!!
Baekhyun:Arh bwoya??Jinjja??
Buk
Kini kereta EXO pula melanggar Tiang lampu...
End p.o.v
Eunji/Chanyeol:Andai kata aku tiada didunia ini lagi..Biarkan la anak2 kami hidup..dan biarkan la kisah hidup kami menjadi kenangan selama2nya..
.
.
.
20 kemudianBaekmi:Masuk nie da dua puluh taon parents kita pergi..aku teringin nak jumpa eomma gan appa aq..aku nak Cari husben macam appa aku..
Chanji:Aku pon..aku harap eomma gan appa aku ada lagi kat dunia lagi..tengok kita membesar..
Kaieun:Sekarang eomma gan appa kita Seohyun eomma..taeyeon eomma..tiffany eomma..yuri eomma..yoona eomma..hyeoyeon eomma..
Seyoung:Jackson appa..jaebum appa..bambam appa..mark appa..yugyeom appa..youngjae appa..
Kyungjoo:Dorang pon da makin tua..aku tak nak kehilangan dorang lepas aku kehilangan eomma gan appa aku..
Surong:Walaupon dorang Tak sempat jumpa eomma gan appa..aku tau yang dorang nak sangat minta maafkan appa gan eomma lepas apa yang dorang da buat..dendam tu dah hilang..dan..aku rasa yang eomma gan appa nak sangat jumpa gan snsd eomma gan got7 appa..minta maaf dan berterima kasih..
Anak2 EXOPINK terselamat dari kemalangan tu..mereka semua dia jaga oleh snsd dan got7 untuk tebus kemalangan..selepas hari dimana exopink kemalangan..mayat mereka ditemui dengan amat menyayat hati..dimana..mayat apink ditemukan dalam keadaan kesemua ahli memautkan jari kelingkin menandakan pinky promise..manakala exo ditemukan dalam keadaan memegang tangan antara satu sama lain...
.
.
.
EndUhuhu..authot tau end dia agak meraban dan merepek..just nak try buat sad ending..sat gi author akan update cite baru..baca tau tau tau..pinky promise tau tau tau..bubye
YOU ARE READING
Mianheyo
FanfictionSiapa yg baca cite ni..kena sediakan tisu sekotak.....cite sedih ni tau... Exo Apink Snsd Bts